• Mensen die zeggen dat mensen die donker zijn of toevallig turks of marokkaans zijn meteen slechte mensen zijn.

    Mijn neef is half turks en er is niks mis met hem hij is fcking aardig

    Mijn neefje en nichtje zijn half antilliaans is daar wat mis mee?! Het zijn fcking lieve kinderen? ik word gek van mensen die me raar aankijken als ik ze vertel dat mijn famillie deels buitenlands is,ik word gek van sommige mensen die zeggen dat elke buitenlander dood moet..

    zulke dingen doen mij pijn weetje..


    ik heb niks meer te zeggen.

    Mensen weten wel waarom ik dit topic maak maar ik ben het zo fcking zat

    Ik ben eht zat dat mensen mijn famillie pijn doen,ze uitschelden of uitlachen ik ben het fcking zat..


    We can only learn to love by loving.

    Amen. Je hebt gelijk.

    Omg mensen die dat doen zijn echt zielig vindt ik -.-


    never say goodbye.

    Ja, mij ook.
    Ik weet niet of je de politieke partij Vlaams Belang in België kent? Anyway, het is een racistische boel.
    Ik was een keertje met mijn 7-jarig nichtje over straat aan het wandelen. Mijn nichtje in een mengeling van blank en zwart, caramel dus. Er stonden mensen op de hoek flyers uit te delen. Komt zo'n mens met flyers na mijn nichtje toe en geeft ze er eentje.
    Weetje wat er op stond?
    'Weg met de kleurlingen!'
    Ik ben nog nooit zo razend geweest. Hoe durven ze? Een 7-jarig kind, godverdomme!

    snap je punt meid, snap het!

    Het kindje van mijn zus is half Cabo, en haar vriend en die ouders zijn zó aardig!
    Het zijn de jongeren die problemen gaan veroorzaken, maar vind je het gek?
    Al voordat die 'problemen' er waren was iedereen rasistisch tegen hun, en behandelde ze als vuil. Ik had precies hetzelfde gedaan hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naja, weetje wat mijn probleem is? Ik ben al keilang stapelverliefd op een jongen en hij is een buitenlander. En mijn ouders en broers zijn rasist. Dus als ik nu een koppel zou zijn met die jongen dan sta ik op straat.

    Ja, mij ook.
    Ik weet niet of je de politieke partij Vlaams Belang in België kent? Anyway, het is een racistische boel.
    Ik was een keertje met mijn 7-jarig nichtje over straat aan het wandelen. Mijn nichtje in een mengeling van blank en zwart, caramel dus. Er stonden mensen op de hoek flyers uit te delen. Komt zo'n mens met flyers na mijn nichtje toe en geeft ze er eentje.
    Weetje wat er op stond?
    'Weg met de kleurlingen!'
    Ik ben nog nooit zo razend geweest. Hoe durven ze? Een 7-jarig kind, godverdomme!


    dat zijn mijn neefje en nichtje ook

    en DAT IS FCKING ZIEK echt waar als ze zoiets bij mij zouden flikken ik word dan echt fcking boos x-x ik kan niet tegen racisme dan word ik echt zo pissed dat ik mensen echt wat aan kan doen als ze zo doen.


    We can only learn to love by loving.

    Ja, mij ook.
    Ik weet niet of je de politieke partij Vlaams Belang in België kent? Anyway, het is een racistische boel.
    Ik was een keertje met mijn 7-jarig nichtje over straat aan het wandelen. Mijn nichtje in een mengeling van blank en zwart, caramel dus. Er stonden mensen op de hoek flyers uit te delen. Komt zo'n mens met flyers na mijn nichtje toe en geeft ze er eentje.
    Weetje wat er op stond?
    'Weg met de kleurlingen!'
    Ik ben nog nooit zo razend geweest. Hoe durven ze? Een 7-jarig kind, godverdomme!

    Ik zou erop geslagen hebben. :X
    En ik ken het Vlaams Belang die noemden eerst het Vlaams Blok maar ze mochten niet bestaan en ze hebben hun naam veranderd. Wa nen zever buiten met het Vlaams Belang.

    Ik hou echt van buitenlanders, serieus.
    WHO THE FOCK CARES VAN WELK LAND ZE KOMEN!?
    I mean, als die persoon dan superlief is, en je merkt dat hij/zij van een ander land komt, ga je dan zeggen: 'Ohnee, sorry. Ik ga nu echt niet meer met je om, hoor.'
    Like, hoe belachelijk is dat.
    Het gaat om het karakter,
    want eigenlijk is iedereen vanbinnen gelijk.
    Vind ik dan.

    Een Marokaan uit mijn klas.. Is laat van school getrapt omdat hij aan een meisje haar borsten zat.. like.. Een nederlandse jongen deed dat ook, en die is voor 1 dagje geschorst! ;o
    egt oneerlijk.. trap die nederlander er dan ook af!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Ik zou erop geslagen hebben. :X
    En ik ken het Vlaams Belang die noemden eerst het Vlaams Blok maar ze mochten niet bestaan en ze hebben hun naam veranderd. Wa nen zever buiten met het Vlaams Belang.

    Juppa.
    Worden ze opgedoekt omdat ze dingen deden die niet konden. Veranderen ze hun naam en huppa, ze zijn er weer. =='

    Helemaal mee eens ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben zelf een marokkaan en het is heel irritant als mensen dat gaan zeggen, en dan gaan ze ook zeggen; ga lekker terug naar je eigenland kut marokkaan en dat voor soort dingen
    en ik geef je gelijk meid

    (...)

    dat zijn mijn neefje en nichtje ook

    en DAT IS FCKING ZIEK echt waar als ze zoiets bij mij zouden flikken ik word dan echt fcking boos x-x ik kan niet tegen racisme dan word ik echt zo pissed dat ik mensen echt wat aan kan doen als ze zo doen.

    Ik ben die flyers uit hun handen gaan trekken en in de rioolput geduwd. Ik was echt zoooo kwaad. x_x

    Ik hou echt van buitenlanders, serieus.

    Me too. *Denkt aan Armin*