• Mensen die zeggen dat mensen die donker zijn of toevallig turks of marokkaans zijn meteen slechte mensen zijn.

    Mijn neef is half turks en er is niks mis met hem hij is fcking aardig

    Mijn neefje en nichtje zijn half antilliaans is daar wat mis mee?! Het zijn fcking lieve kinderen? ik word gek van mensen die me raar aankijken als ik ze vertel dat mijn famillie deels buitenlands is,ik word gek van sommige mensen die zeggen dat elke buitenlander dood moet..

    zulke dingen doen mij pijn weetje..


    ik heb niks meer te zeggen.

    Mensen weten wel waarom ik dit topic maak maar ik ben het zo fcking zat

    Ik ben eht zat dat mensen mijn famillie pijn doen,ze uitschelden of uitlachen ik ben het fcking zat..


    We can only learn to love by loving.

    Like ik heb altijd zo iets van. Joh, het zijn ook mensen.
    Ze zijn niet minder dan ons maar ze zijn ook niet beter dan ons.

    amen

    want kijk de nl noemen hun wel kleurlingen en zo maar worden rood of bruin als we in de zon liggen groen als we miselijk zijn enzo
    wie is hier nou eigelijk gekleurt dan?
    wij tog
    wrm schelde we hun dan uit als wij een andere kleur hebben


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik snap je helemaal, ik heb familie in Nederland -woon in België- en mijn pa is dus een Nederlander, en toen we pas hier in deze straat woonde, woonde er een man, 90 jaar en die had iets tegen mijn vader enkel en alleen omdat die Nederlands is, dus hij altijd de banden van de auto lek laten lopen, dat deed hij pas vanaf dat hij doorde dat mijn pa Nederlands was, daarvoor deed hij dat niet eens, en nu is die man dood :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb je SA gemaakt, egt te mooi gwn <3
    Xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Like ik heb altijd zo iets van. Joh, het zijn ook mensen.
    Ze zijn niet minder dan ons maar ze zijn ook niet beter dan ons.

    Amen _O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Weetje, er zijn mensen die redens hebben om zo'n shit te zeggen. Ja, ik zeg zo'n dingen en ik heb daar mijn redens voor. Wát zou jij doen moest je zus half aangerand worden door een stel Marokkanen? Hé, ik denk dat jij dan ook zulke dingen zou zeggen, niet dan?

    Mijn familie woont ook bijna helemaal in het buitenland. Like I care, ze zijn cool.


    Tanya is de beste.

    Weetje, er zijn mensen die redens hebben om zo'n shit te zeggen. Ja, ik zeg zo'n dingen en ik heb daar mijn redens voor. Wát zou jij doen moest je zus half aangerand worden door een stel Marokkanen? Hé, ik denk dat jij dan ook zulke dingen zou zeggen, niet dan?

    Ja, dat is wel waar. Ook al doen we dat, dan veralgemeen je snel en dat is ook niet goed. Zij hebben dat gedaan, maar dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen ofzo.


    Tanya is de beste.

    weetje je hebt helemaal gelijk
    ons land is zo gewoorden door een revolutie en weet je wat de belangrijkse uitroep tijdens die revolutie was
    LIBERTÉ EGALITÉ EN VRATENITÉ
    vrijheid gelijkheid en broederschap
    mansen vergeten dat altijd
    vroeger waren zoveel oorlogen door dit soort dingen ik(ik denk iedereen hier wel) wil egt net trug naar die tijd(middeleeuwen)anders moeten we weer heksen gaan verbranden en joden uitroien


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik vind dat ook idioot, beetje mensen uitschelden die je niet kent. o_O


    One who knows nothing can understand nothing.

    Weetje, er zijn mensen die redens hebben om zo'n shit te zeggen. Ja, ik zeg zo'n dingen en ik heb daar mijn redens voor. Wát zou jij doen moest je zus half aangerand worden door een stel Marokkanen? Hé, ik denk dat jij dan ook zulke dingen zou zeggen, niet dan?


    dan wel A'lies maar ik kan er niet tegen dat mensen meteen denken dat elke ''buitenlander'' slecht is dat elke marrokaan een aanrander is een dief of wat dan ook...


    We can only learn to love by loving.

    Weetje, er zijn mensen die redens hebben om zo'n shit te zeggen. Ja, ik zeg zo'n dingen en ik heb daar mijn redens voor. Wát zou jij doen moest je zus half aangerand worden door een stel Marokkanen? Hé, ik denk dat jij dan ook zulke dingen zou zeggen, niet dan?

    egt zielig voor je zusje
    maar als het blanke nederlanders waren wat dan was je dan ook zo tegen elke blanke
    je kan niet zeggen avn 1 doet het dus alle doen het


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik ben half Turks... :X


    x


    Scream for mercy!

    Ik vind het ook er stom als je mensen gelijk niet aardig vind door hun nationaliteit (niet ras o_O het zijn geen honden ofzo xD) Ik vind ze zelfs soms beter. xD (Houd niet zo veel van nederland, ook al ben ik, en mijn ouders nederlands. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    egt zielig voor je zusje
    maar als het blanke nederlanders waren wat dan was je dan ook zo tegen elke blanke
    je kan niet zeggen avn 1 doet het dus alle doen het


    Het is ook heel erg moeilijk om dat niet te denken. (ik weet dat dit ene beetje stom klinkt maar) Als je ooit als klein kind bent aangevallen door een hond, dan ben je ook gelijk voor alle honden bang, ook al was het maar 1 hond die jou aanviel.


    One who knows nothing can understand nothing.