• Hoi,,

    Ik vond het dus tijd om weer eens naar de kapper te gaan. Van mn ouders mocht dat en ik kreeg de creditcard van mn pa mee ^^ XD
    Toen we gingen afrekenen dacht ik €4O fzo, ik verschrok me door toen die vrouw zei €70
    Dat is toch abnormaal duur!!

    Wat is het meeste dat jij al eens aan de kapper hebt uitgegeven?

    Ik zal beginnen, zie hierboven !! XD


    Love is a journey, not a destination

    (...)

    Ö, zoveel?

    wat heb je dan wel niet gedaan? (als ik vragen mag?)

    haha mag je vragen.
    nou eerst kaal geschoren toen er weer nieuwe haren in gedaan x'D. toen blauw geverft, toen was die kleur niet mooi toen hadik oranje er door gedaan en dit is alleem gelogen :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    80 euro =/ En dat was dan nog alleen maar zwart verven en knippen. Dan te bedenken dat ik die rooie plukken eerst maar zelf had gedaan omdat het anders over de 100 euro werd D:


    Mew <3

    knippen 7 euro en kleuren 46 euro


    Magic never ends.

    Meer dan 70 Euro... ^^


    x


    Scream for mercy!

    23 euro.
    Dat waren punten, laagjes en high lights. Heb nog steeds een heleboel spijt van die laagjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    15 euro ofzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onee.. 15 euro is wat ik meestal uitgeef, maar het hoogste bedrag was 50 euro nogwat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    haha mag je vragen.
    nou eerst kaal geschoren toen er weer nieuwe haren in gedaan x'D. toen blauw geverft, toen was die kleur niet mooi toen hadik oranje er door gedaan en dit is alleem gelogen :Y)


    Oh jammer!! XD


    Love is a journey, not a destination

    0 euro, ik knip het zelf. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ik moest 70 eurie betalen voor mij en nog iemand^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Écht?! ö -jaloers- is ze wel goed dan?


    Haha voor mij is ze goed genoeg en ik knip soms me haar in Syriè daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan en dan kost verfen knippen en wassen ongeveer €15,-

    Weinig dus


    .

    1.000.000.000.000 ,-

    grappeke. maar altijd, wat je ook doet, kost het 15, -


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    250 euro haarstraighten.

    23 euro.
    Dat waren punten, laagjes en high lights. Heb nog steeds een heleboel spijt van die laagjes.
    waarom heb je spijt van die laagjes dan??

    Bij mij het meeste was 94 euro denk ik. Normaal maar 30 euro.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker