• er schijnt dat er een make-over is gedaan. maar ik weet helemaal niks van een make-over, en ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien.
    (ik woon in nederland, misschien zijn de afleveringen eerder in Belgie of zo?)
    weetu t?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) we hebben net de 2de aflevering gehad


    Dus dan zitten bijna alle koppels er nog in?? Ja de make-over is een van de laatste afleveringen, de voorlaatste


    Live life limitless.

    (...)
    Ja inderdaad
    De nerd was eigenlijk mijn favoriet de Beauty iets minder.
    Maar van het andere koppel vond ik ze allebei goed. Maar deze nerd (van het winnedne koppel) vond ik echt de beste van heel de groep xD

    De nerd was o-m-g-geweldig :') Maar ik vond de beauty ook wel wat hebben hoowr. Ookal waren er betere =P


    What you see, is what you get.

    (...)
    De nerd was o-m-g-geweldig :') Maar ik vond de beauty ook wel wat hebben hoowr. Ookal waren er betere =P


    Ik heb niet alle afleveringen gezien, te laat opgemerkt dat Beauty & de Nerd terug op tv was :$


    Live life limitless.

    (...)
    Ik heb niet alle afleveringen gezien, te laat opgemerkt dat Beauty & de Nerd terug op tv was :$

    Ö :') Ochja, niet zo'n drama. Ik vond wel dat de beauty's van dit seizoen minder dom waren of waren dat mijn gedachten?


    What you see, is what you get.