• Goedenmiddag, er zijn vast mensen die vrienden/kennisen/huisdieren en famillie zijn verloren. Je kan hier je hart luchten, met hoe het gebeurd is. Of het al lang aan de gang was, of het plotseling was. Hoe oud je was, en hoe lang dat geleden is.

    Ik zelf ben mijn vader verloren, ik was negen en het is dus 4 jaar geleden. Het was zomaar, een hardstilstand.

    <3

    Mijn konijn. en voor de rest heb ik niet echt iemand verloren die dierbaar voor me is.
    Mijn zus heeft wel kanker gehad, dat was een hele moeilijke tijd, maar dat heeft ze overleefd en nu vecht mijn mamma tegen kanker. Dus ga ik nu weer een moeilijke periode door.

    Heel veel sterkte. (flower)

    ik ben zaterdagnacht mijn geiter verloren ze is 9 jaar geworden (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...)
    Heel veel sterkte. (flower)


    Dankje. (:


    A. ikmisje.

    'n goede vriendin van mij, Lieke. Ze had zm gepleegt. Ik vind het echt heel kút. Maar ik heb in die 5 maanden, het een plaatsje gegeven in mijn hart. En ik hoop dat ze daarboven het beter heeft dan hier, daar kan ze lachen zonder pijn :'[ lieve Lieke, ik mis je, en weet fdat ik van je houd. <33


    I can't see the future with tears in my eyes

    Neef & Tante.
    Maar toen was ik nog redelijk klein, dus veel herhinner ik me niet van hen (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Eum. Al mijn huisdieren al. 1 pas een paar dagen geleden.
    Mijn peter anderhalf jaar geleden. De oudste broer van mijn grootmoeder een paar weken geleden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hmmm, ik heb Tanya al 4 keer verloren, ze is nu in het paradijs.
    en je denkt toch niet dat als je iemand verliest je dat door het hier even te zeggen je hart gelucht is ?


    The soul needs autumn.

    Owja en mijn twee grootvaders ook. De een heb ik niet gekend en de ander was toen ik heel klein was dus ik herinner me er niet veel van.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hmmm, ik heb Tanya al 4 keer verloren, ze is nu in het paradijs.
    en je denkt toch niet dat als je iemand verliest je dat door het hier even te zeggen je hart gelucht is ?

    Gelukkig ben jij nu ook in het paradijs, of ben je weer eens dood gegaan?


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn bompa, door een hartstilstand. Ik was toen 1.5 jaar en daar kan ik me niks meer van herinneren. Mijn bomma, zij heeft maagkanker gekregen van eenzaamheid, door de dood van bompa. Toen zij stierf was ik 5.5 jaar. Bomma en bompa zijn op dezelfde dag gestorven, alleen bomma dan 4 jaar later.
    En dan nonke Jef, een nonkel van mijn mama. Hij had een hartaderbreuk en toen was ik 9 jaar.

    Mijn opa.
    Hij lag dood in de schuur, waarschijnlijk een hartstilstand door het harde werken dat hij zijn hele leven had gedaan. Ik heb hem gevonden samen met mijn zusje toen ik 4 was en mijn zusje 3. Ik denk niet dat ik dat ooit nog vergeet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Opa en Oma van m'n vaders kant. Ik weet niet precies waaraan m'n oma, maar volgens mij was daar nogal een zootje. Toen was ik 4 ofzo. En m'n opa, toen was ik denk ik 9/10 jaar, aan longkanker geloof ik.
    Oja, en m'n hamster, Cookie. Die was bijna 3 dacht ik, dat was toen ik 11 was. Maar die lag ineens heel raar in het hok, en dat vond mijn zus verdacht en toen heeft ze hem eruit gehaald en toen is hij gestorven. Ik weet niet wat dat was, want de dag daarvoor was hij nog druk met klimmen enzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn bompa, door een hartstilstand. Ik was toen 1.5 jaar en daar kan ik me niks meer van herinneren. Mijn bomma, zij heeft maagkanker gekregen van eenzaamheid, door de dood van bompa. Toen zij stierf was ik 5.5 jaar. Bomma en bompa zijn op dezelfde dag gestorven, alleen bomma dan 4 jaar later.
    En dan nonke Jef, een nonkel van mijn mama. Hij had een hartaderbreuk en toen was ik 9 jaar.

    Wat is Bompa en Bomma ? :$

    oma en opa. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmmm, ik heb Tanya al 4 keer verloren, ze is nu in het paradijs.
    en je denkt toch niet dat als je iemand verliest je dat door het hier even te zeggen je hart gelucht is ?

    Nee, maar het kan wel een beetje helpen. Als het topic je niet aanstaat, ga je maar ergens heen. ;)