• Net kwam ik van buiten, moest gaan solliciteren bij de bakker, maar ik was mijn sleutels vergeten. Nu kom ik thuis terug aan en iedereen lag nog in bed. Ik mijn broer dus bellen om te vragen of hij de deur wou komen opendoen, is hij super boos op mij.
    Wie vergeet er ook telkens zijn sleutel? En heeft er iemand tips om hem niet te vergeten ofzo? :'D


    Tanya is de beste.

    Had ik ook heel vaak ><
    Dus ik laat ze gewoon altijd in dezelfde tas die ik altijd meeheb


    Your make-up is terrible

    Had ik ook heel vaak ><
    Dus ik laat ze gewoon altijd in dezelfde tas die ik altijd meeheb

    Maar nu had ik gewoon simpelweg mijn tas niet mee :'D.


    Tanya is de beste.

    Heb ik niet vaak, en anders zou ik nooit binnen geraken!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    op een zichtbare plaats hangen of ergens leggen dicht bij je jas, schoenen of mobieltje ofzo.
    dan kan je het hopelijk niet vergeten.
    en zeker niet in een tas of jaszak laten zitten!! Ik wissel regelmatig van tas of jas dus zou ik hem dan voortdurend vergeten.
    maar ik geef Marshmellow gelijk; ik kom vaak 's morgens heel vroeg al thuis en dan is niemand al wakker, dus moet ik wel een sleutel bij me hebben om niet steeds iedereen uit zijn bed te bellen. geen kwade ouders en dan moet je ook geen uren staan wachten totdat ze de bel of telefoon gehoord hebben


    * ... together we reach more ...*

    Naast je gsm leggen? Ik vergeet mijn gsm echt nooit, dus bij mij helpt dat wel. xd'

    Heb ik niet vaak, en anders zou ik nooit binnen geraken!

    Ik geraak ook nooit binnen. :X


    Tanya is de beste.

    je sleutels bij iets leggen dat je altijd meeneemt, of bij je kleren leggen dat je gaat aandoen of zo :p

    je sleutels bij iets leggen dat je altijd meeneemt, of bij je kleren leggen dat je gaat aandoen of zo :p

    Ohja, die tweede is goed :'D. Dat kan nog wel werken.


    Tanya is de beste.

    Laat een sleutel bijmaken en leg die ergens in een bloempot ofso of in de goot van het tuinhuisje vastplakken fso. Als je hem dan es vergeet, ben je zeker dat je binnen raakt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stop 'm áltijd in je broekzak? Leg hem bij iets wat je nooit vergeet, zoals je telefoon, mp3 ofzo.
    Dit helpt tenminste bij mij ^^

    Laat een sleutel bijmaken en leg die ergens in een bloempot ofso of in de goot van het tuinhuisje vastplakken fso. Als je hem dan es vergeet, ben je zeker dat je binnen raakt.

    Hahahaha.
    Dat ga ik doen!


    Tanya is de beste.

    ergens aan vast maken wat je zoiezo niet moet vergeten

    Wij leggen onze sleutel altijd ergens. Zodat we altijd binnen kunnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Da heb ik nou bijna nooit..heb ze ook aan een ketting aan me broek zitten...dus het gebeurt alleen als ik van broek wissel en dan vergeet die ketting over te zetten :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    hang ze aan je fietssleute, en laat die aan je fiets? :'D