• ik weet misschien hoe we het hier weer aan het leven krijgen :O

    mij lijkt het leuk. als we allemaal quizen hadden in andere talen. niet alleen engels en nederlands. bv duits en frans. en dat we dan ook andere mensen uitnodigen van andere landen :'D

    ook goed voor school btw xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mwaa, dan moet het forum in het engels zodat iedereen het zou verstaan enzo, en ik vind Quizlet juist zo leuk omdat het Nederlands is. :Y)

    daar ben ik te lui voor :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    daar heb je wel een punt niet aan gedacht >< en een compleet nieuw forum is niet handig... maar miss kan rutger het dan istellen van vertaal deze topic


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    'k vind dat niet echt een goed idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    daar heb je wel een punt niet aan gedacht >< en een compleet nieuw forum is niet handig... maar miss kan rutger het dan istellen van vertaal deze topic

    Dat komt er altijd scheef uit. Maar dit is niet echt een suggestie, dit kan Rutger namelijk niet instellen, het ligt gewoon puur aan de users als ze verhalen in een andere taal willen schrijven.
    Ach ja, misschien komt het wel een keer?
    xxoo'


    ok

    er zitten ook jongen kinderen op die niet die talen kennen he


    /

    ...
    Ik heb een van mijn series ook in 2 talen(NL en ENG) en daardoor zijn er ook niet opeens meer buitenlanders die hem lezen
    zou leuk zijn


    If you're going to hell, keep going

    Nee, want ik zie mezelf er echt niet voor aan om een heel verhaal in het frans of duits te typen :x

    Ik kan geen Duits en mijn Frans is ook maar zus en zo xD
    En vergeet het maar dat Duitsers of Fransen Engels willen praten hoor o.O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als ik iets in het Frans schrijf, dan leest waarschijnlijk niemand het:(
    ik kan het zelf best wel goed, maar heb je er dan aan dat niemand anders het leest en Duits kan ik niet :s


    * ... together we reach more ...*

    Ik kan geen Duits en mijn Frans is ook maar zus en zo xD
    En vergeet het maar dat Duitsers of Fransen Engels willen praten hoor o.O

    Tsssss
    Dan dwingen we ze


    death to the one at the end of the serenade.

    Hahaha.
    Zo ééntje in het Engels zou nog wel grappig zijn.


    Tanya is de beste.