• haaj,ik moet jullie wat vertellen :

    ik was vandaag op school(jah dhu :P)
    maar ik was ongesteld en opeens voel ik alles een beetje lopen en ik snel tegen mijn vriendin zeggen :
    ben ik doorgelopen?zegt ze jah heel erg!
    ik snel klas uit met haar,opeens komt mijn andere vriendin de wc in rennen en die zegt : je hele stoel ligt onder het bloed.ik durfde niet meer van de wc af en ik ben samen met 3 vriendinnen 10 min op de wc gebleven tot dat de school uit was.maar een andere vriendin die heeft kei hard door de klas geroepen : IEEEEEEE bloed bloed! terwel ze al wist,en toen ging iedereen al kijken en zo,en toen gingen mijn vriendinnen opruimen.En toen de school uit was zag ik zon jongen uit mijn klas kei hard lachen en ik denk dat de hele klas het nu weet,en ik schaam me nu er eigelijk voor,ik weet dat het kan gebeuren maar toch schaam ik me. en ik ben ook bang dat ze me zouden uitlachen.en negeren lukt mij niet altijd enzeu.

    srry voor de mensen die het vies vinden om het te lezen/horen maar ik moest het ff kwijt.

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dat is wel gênant ja
    maar volgens mij zullen de meiden van je klas het wel begrijpen, ik bedoel je kiest er toch ook niet voor om zoiets voor te hebben.


    One Day you'll remember me...

    dat is wel gênant ja
    maar volgens mij zullen de meiden van je klas het wel begrijpen, ik bedoel je kiest er toch ook niet voor om zoiets voor te hebben.

    Inderdaad, zoiets begrijpen zij wel. Bij ons in de klas is er ook ooit een meisje naar buiten gerend omdat ze ongesteld was, maar zoiets begrepen we natuurlijk allemaal. Je kan ook gewoon niet kiezen wanneer je ze hebt enzo hoor, da's begrijpelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gebruik je tampons?
    Want dan heb je het niet denk ik. ^-^


    met tampons, kan je het nog altijd hebben hoor. Ik heb dat al meegemaakt. Ik had zo een mini en wanneer die vol zitten dan ja... je zal weten wat er dan komt hé.
    ik had wel geluk dat ik het op tijd merkte en mijn slip was enkel vuil.


    * ... together we reach more ...*

    (...)
    Inderdaad, zoiets begrijpen zij wel. Bij ons in de klas is er ook ooit een meisje naar buiten gerend omdat ze ongesteld was, maar zoiets begrepen we natuurlijk allemaal. Je kan ook gewoon niet kiezen wanneer je ze hebt enzo hoor, da's begrijpelijk.

    Inderdaad, is bij ons ook al vaak gebeurt. En als ik mijn maandstonden heb op school, ga ik na iedere les altijd even checken. Ik wil gewoon écht niet het risico lopen.


    Tanya is de beste.

    (...)

    met tampons, kan je het nog altijd hebben hoor. Ik heb dat al meegemaakt. Ik had zo een mini en wanneer die vol zitten dan ja... je zal weten wat er dan komt hé.
    ik had wel geluk dat ik het op tijd merkte en mijn slip was enkel vuil.

    Mini's zijn snel vol, grotere zijn handiger voor op school.


    Tanya is de beste.

    Ik vind het zo erg voor ieder van jullie en het is stom dat je vriendin hiermee lachtte. Zij kan het misschien ook wel meemaken. Trek het je niet aan hoor!! probeer te doen alsof je de pestkoppen morgen niet hoort. Die vriendinnen die met je naar de wc waren geweest, zullen je wel begrijpen.

    ik heb altijd extra maandverband en/of tampons bij en als ik denk dat ik bijna ongesteld ga worden dan doe ik al iets aan, zodat ik niet heel de dag naar het wc moet rennen.


    * ... together we reach more ...*

    (...)
    Mini's zijn snel vol, grotere zijn handiger voor op school.

    idd, dat wist ik na dat incidentje ook xD
    nu kan ik er wel mee lachen, maar je voelt je toch onzeker "zal niemand het merken??"


    * ... together we reach more ...*

    Ohgosh, arme jij ;[


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dit is wel genant!
    eenmaal had ik het ook, gelukkig niet zo erg, maar ik moest smiddags wel een presentatie doen op een podium voor zeker wel vier klassen. Gelukkig kwam ik iemand van mijn vorige klas tegen waarvan ik wel iets kon lenen.
    Dit was allemaal nog voor ik de pil nam. met de pil is het wel handig, je weet ongeveer wanneer je ze krijgt en je neemt je voorzorgen.
    een keer had ik het vergeten doordat ik me overslapen had en me moest haasten. ik voelde iets, en vroeg aan de persoon naast me of zij soms iets bij had, maar niets had ze bij dus ik vroeg het aan de persoon achter me, waardoor de leerkracht het hoorde en doodleuk voor heel de klas sprak dat ik wel maandverband in het secretariaat kan gaan vragen. iedereen lachen!
    maar hallo, elke meisje heeft het? dus waarom schamen, het is de natuur! en de jongens.. njaa, op die niet te veel letten.. zij hebben dan weer last van andere probleempjes!
    dus maak je er niet te druk over.. ieder heeft dat probleempje wel eens voor!

    wtf lullig =='
    dat kind is het zeker zelf nog niet ==*
    negeer dat kind maar gewoon, en als je medeleerlingen 'VOORAL DE JONGENS' irritant doen, moet je het tegen de mentor of metrix zeggen, weiegeren ze te stoppen? slaan :x ik zou iemand gewoon een keiharde ram verkopen met de gevolgen van dien :$

    maar goed, misschien stopt het vanzelf wel na een tijdje? Heb ik ff geluk gehad.. ik was het op een zondag geworden de eerste keer.. en voor de rest nog nooit door mn broek doorgelekt


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Voortaan als je nog eens ongesteld bent, tampons gebruiken, en je kan misschien een broek en een kleedje of lang t-shirt aandoen, als je dan doorlekt dan ziet niemand het. Maar als je gaat zitten, moet je niet op dat kleedje of t-shirt gaan zitten, anders is de kans groot dat het daar ook door lekt. ><

    ik bloed nog steeds heel veel en ben kei veel bloed verloren daardoor ben ik misselijk en zo en ik heb vandaag een beetje gekots dus ben thuis gebeleven xd

    maar men mama had de dokter gebeld en zij zei dat ik de pil kon nemen maar men moeder vind me daar te jong voor,maar ik weet niet wat ik ga doen want ik mag het zelf weten zegt mijn mama..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik bloed nog steeds heel veel en ben kei veel bloed verloren daardoor ben ik misselijk en zo en ik heb vandaag een beetje gekots dus ben thuis gebeleven xd

    maar men mama had de dokter gebeld en zij zei dat ik de pil kon nemen maar men moeder vind me daar te jong voor,maar ik weet niet wat ik ga doen want ik mag het zelf weten zegt mijn mama..

    Ik zou de pil nemen, dan komen je maandstonden regelmatiger en minder hevig.

    heb ik dn minder bloed?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja, normaal gezien wel.