• haaj,ik moet jullie wat vertellen :

    ik was vandaag op school(jah dhu :P)
    maar ik was ongesteld en opeens voel ik alles een beetje lopen en ik snel tegen mijn vriendin zeggen :
    ben ik doorgelopen?zegt ze jah heel erg!
    ik snel klas uit met haar,opeens komt mijn andere vriendin de wc in rennen en die zegt : je hele stoel ligt onder het bloed.ik durfde niet meer van de wc af en ik ben samen met 3 vriendinnen 10 min op de wc gebleven tot dat de school uit was.maar een andere vriendin die heeft kei hard door de klas geroepen : IEEEEEEE bloed bloed! terwel ze al wist,en toen ging iedereen al kijken en zo,en toen gingen mijn vriendinnen opruimen.En toen de school uit was zag ik zon jongen uit mijn klas kei hard lachen en ik denk dat de hele klas het nu weet,en ik schaam me nu er eigelijk voor,ik weet dat het kan gebeuren maar toch schaam ik me. en ik ben ook bang dat ze me zouden uitlachen.en negeren lukt mij niet altijd enzeu.

    srry voor de mensen die het vies vinden om het te lezen/horen maar ik moest het ff kwijt.

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Auwtch, da's volgens mij ni echt prettig om mee te maken :S Soms heb ik ook schrik da zoiets bij mezelf zal gebeuren, maar, al goed krijg ik het meestal 's nachts :)


    007

    dat is best wel kut:O
    maar je moet toch naar school je kan er weinig tegen doen he

    Oh, da's kut.
    Iemand van mijn klas heeft hetzelfde meegemaakt, best wel genânt.

    Ocharme
    Ik had mijn regels ook op school gekregen. Ik had toen nog geen maandverband bij ofzo. Je wil niet weten hoe ik die dag doorgebracht had. x]
    En thuis kon ik nergens kwijt dat ik me regels voor het eerst had want ons mam lagin het ziekenhuis en me vader had een grote klus op het werk. x] Een van de vreselijkste dagen. x'D
    Maar nu kan ik er om lachen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ah damn kut maar hoe kan je stoel daar nu zo van uitzien? bloed jij dan zo hard?

    btw je bent niet de enige met gênante dingen hoor x) ik ging met mijn ouders is gaan etn bij een vriendin van m'n moeder en daar was een jongen van euhm 11 (jonger dan mij) en ik was naar naar wc gegaan en ik zag dat ik mijn regels had ik: scheisse:S ik naar die moeder en haar gevraagd *apart hè natuurlijk niet voor iederen*: euhm heb je mss maandverband?:$

    =GÊNANT GÊNANT! xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ooooh da is echt vet kut ja,maar het is dan ook wel normaal u erover te schamen.Maar weetje,ik heb dat eigenlijk nooit meegemaakt dat het tot op mijn stoel kwam. Maar je moet denken: binnenkort doet iemand anders iets dat heel schaamtelijk is dat ze dat van jouw al zijn vergeten. Later lach je daarom ^^

    aaah kut !
    Maar wist je al van voordien dat je je regels had ? Ofniet ?
    XOXO


    Popsicles are yumm'ness :3

    ah damn kut maar hoe kan je stoel daar nu zo van uitzien? bloed jij dan zo hard?

    btw je bent niet de enige met gênante dingen hoor x) ik ging met mijn ouders is gaan etn bij een vriendin van m'n moeder en daar was een jongen van euhm 11 (jonger dan mij) en ik was naar naar wc gegaan en ik zag dat ik mijn regels had ik: scheisse:S ik naar die moeder en haar gevraagd *apart hè natuurlijk niet voor iederen*: euhm heb je mss maandverband?:$

    =GÊNANT GÊNANT! xD
    Xx


    van die stoel weet ik niet ik had zelf niet gezien mijn vriendin zei het...

    heel gênant is het niet van jou vind ik :P
    ik had liever jou situatie gehad dan die van mij :P
    nu weten het 15 leerlingen + men mentor !
    hij zo tegen mij zeggen : Ach jah zo is het nou eenmaal,soms heb je veel bloed en soms niet(ik dacht zo van,ben jij ook ongesteld ofzeu :O)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    aaah kut !
    Maar wist je al van voordien dat je je regels had ? Ofniet ?
    XOXO


    jah ik had al maandverband en zo mee genomen maar ik wist niet dat ik zo snel zou doorlekken was zo iets van half uurtje erna dat ik had verschoont


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    van die stoel weet ik niet ik had zelf niet gezien mijn vriendin zei het...

    heel gênant is het niet van jou vind ik :P
    ik had liever jou situatie gehad dan die van mij :P
    nu weten het 15 leerlingen + men mentor !
    hij zo tegen mij zeggen : Ach jah zo is het nou eenmaal,soms heb je veel bloed en soms niet(ik dacht zo van,ben jij ook ongesteld ofzeu :O)

    Misschien zei ze het dan wel om te lachen en deed de rest gewoon mee ofso ?

    Dat lijkt me best wel kloten :S

    Maar je hoeft je er denk ik niet voor te schamen want het is jouw fout niet toch?

    En je hoeft mensen ook niet te negeren want dan zien ze toch wel dat het je pijn doet, als je grapjes terug gaat maken dan weten ze niet wat ze moeten zeggen dus dat werkt altijd. Bij mij tenminste.


    x.

    Aii, dat is pijnlijk. o__O'
    had ik ook een keer, alleen niemand had gereageerd, thankgod. =']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Dat lijkt me best wel kloten :S

    Maar je hoeft je er denk ik niet voor te schamen want het is jouw fout niet toch?

    En je hoeft mensen ook niet te negeren want dan zien ze toch wel dat het je pijn doet, als je grapjes terug gaat maken dan weten ze niet wat ze moeten zeggen dus dat werkt altijd. Bij mij tenminste.


    x.


    whaah okay bedankt <3

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Aii, dat is pijnlijk. o__O'
    had ik ook een keer, alleen niemand had gereageerd, thankgod. =']


    Jij hebt echt geluk gehad dn :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Misschien zei ze het dan wel om te lachen en deed de rest gewoon mee ofso ?


    bedoel je van die stoel?


    Listen to your heart and your dreams come true ~