• Hoii.

    Ik heb dus een heel irritant probleem.
    Like,
    ik heb altijd honger. O.O
    Ik had daarstraks net gegeten, en ik had een paar minuten daarna wéér honger.
    En meestal 's avonds heb ik dat. Echt zo'n erge honger.

    En ik was bang voor een lintworm, maar dat kan ik niet hebben, want anders zou je heel sterk vermageren, en dat doe ik niet echt.

    What the fock heb ik?(nerd)

    (...)
    Ben ik al, lieverd, ben ik al. -gayhand-
    :Y)

    -kuch- Ontopic blijven. -kuch-


    Tanya is de beste.

    (...)
    Leg dan eten nààst je bed? :'DDDD

    -gaat stuk-
    Kan ik doen, ja xd

    (...)
    Ben ik al, lieverd, ben ik al. -gayhand-
    :Y)

    Tss,egooooow.:v


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    -kuch- Ontopic blijven. -kuch-

    Sorry :X
    Maar ik ben geweldig? xd

    (...)
    Sorry :X
    Maar ik ben geweldig? xd

    Daar gaat ze weer.


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Daar gaat ze weer.

    Omg, ik ga stuk om die focking vier woorden xd
    Sorry.
    Nu zal ik stoppen.:Y)

    (...)
    Omg, ik ga stuk om die focking vier woorden xd
    Sorry.
    Nu zal ik stoppen.:Y)

    Thank you x'D
    Dus oplossing: Altijd eten bijhebben, zelfs naast je bed. Kan je eten op ieder moment van de dag.


    Tanya is de beste.

    Hoezo?o.o
    En dan stop ik ook maar.:v


    Cómo no te voy a querer..

    Geen idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Misschien is het ook gewoon handig om eten te eten dat vult.. -_- Naturlijk heb je weer na 10min honger als je een koekje neemt tegen de honger. -_-


    One who knows nothing can understand nothing.

    Raaar :/


    I don't need words to feel those lips.

    Je moet dan lauw water drinken. DAn gaat je honger een tijdje over & dat is nog eens gezond ook *wou dat ze dat ook kon*
    Maar ik heb dat ook, en meestal eeti k dan koeken of een stuk paprika of zo (A)
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    ik vind honger² leuker. n_n

    Ik vind het ook leuker. =X


    None but ourselves can free our minds.

    Dat mensen door een lintworm zouden vermageren, is een fabeltje; behalve wat vage maag-darmklachten merkt men het over het algemeen helemaal niet, behalve als de proglottiden van de worm met de ontlasting naar buiten komen.

    De lintwormcysten zijn gevaarlijker, vooral als ze in de hersenen zitten. Andere voorkeursplaatsen zijn longen en lever. Op de Balkan worden dergelijke cysten nog wel eens waargenomen; in Nederland zijn ze een zeldzaamheid. Bij operatieve behandeling moet er voor worden gewaakt dat de cysten niet op zo'n manier stuk gaan dat de inhoud zich door het lichaam kan verspreiden, bijvoorbeeld via de bloedsomloop of in de vrije buikholte: dit kan wel eens hevige allergische reacties tot gevolg hebben.

    Er zijn krachtige wormendodende middelen, zoals praziquantel, niclosamide en mebendazol die tegen de darmwormen meestal zeer effectief zijn; behandeling van de cysten is wel eens complexer, vooral als ze groot zijn of op riskante plaatsen zitten.

    De brede vislintworm Diphyllobothrium latum is een lintworm die mensen en vissen als gastheer heeft. De mens is in veel gevallen een toevallige gastheer. Verspreiding van menselijke lintwormen is zeldzaam omdat menselijke ontlasting in de westerse landen niet meer in de velden wordt gedeponeerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee. Ik heb de laatste tijd juist geen honger meer. Ik eet bijna niets en als ik iets eet heb ik het gevoel alof ik een 10-gangen menu heb gegeten oO


    Listen to what we're not saying..