• Zo spreekt mijn opa als hij zijn vals gebit niet heeft, natuurlijk zegt hij dan wel niet 'fuch joe' maar iets anders. en dan komt nu de vraag; heb jij ooit eens een tand moeten laten trekken ? (cat)


    All was well.

    Ik heb wel al een tand moeten laten trekken, en echt ik verging van de pijn, maar dat kwam omdat men vroegere tandarts een oude nazibeul was! Maar nu heb ik een nieuwe en die geeft mij altijd dubbele verdoving enz, dus ik ben tevreden

    np en k ben dr blij om :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, en het doet geen pijn. 8D De pijn komt erna...


    You move me ......... Kurt

    ja, ik heb er 3 moeten laten trekken :S .... geloof me maar als ik zeg dat het geen pretje is...

    Een keer met en een keer zonder verdoving. Ik vind dat prikje vervelender dan dat hij eindelijk die tand eruit trekt ><


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    jah maar daar voel je niks van
    alleen die prik is kut maar het trekken voel je niet hoor xD


    /

    Ja en ik vroeg wanneer trek je de tand nu? Dan zei die tandarts hij is er al lang uit.


    Only losers can act the way you do

    Nee. xD

    Die inleidingen van jou zijn trouwens geniaal. xD


    fuch joe hé (flower)


    All was well.

    Ja en ik vroeg wanneer trek je de tand nu? Dan zei die tandarts hij is er al lang uit.


    Jaa, dat had ik ook n_n


    All was well.

    Jaa 2 hoek tanden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jah 7 kiezen voor de beugel, deed niet veel pijn eigelijk alleen de spuiten die je daarvoor kreeg deden bestwel pijn:X:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Nee =']


    We can only learn to love by loving.