• damnn...
    mijn ouders zijn van zaterdagochtend tot maandagavond op vakantie met vrienden van ze...
    en nu ben ik helemaal alleen thuis (met de vogel, vissen, kat en schildpad) Ö

    en en en ik dacht dat het wel leuwk zouw worden...
    niet dus!

    ik verveel me doowd, het is hier eng stil in huis, me vrienden kunnen het hele weekend dus echt niks doen en alles wat ik leuk vind mogen hun niet en en en het allerergste is dat ik stiekem mijn ouders best wel mis! :X

    wie weet er iets om ze niet teveel te missen?
    wie weet er iets te doen?


    dream, dare, fly!

    Muziek superhard zetten,
    hele dag pc?
    Like,
    geweldig.

    Muziek superhard zetten,
    hele dag pc?
    Like,
    geweldig.


    helemaal mee eens;)
    en aan gezien mijn vriendn wel veel morgen was ik een dikke fissa gaan bouwen..!!!

    Muziek superhard zetten,
    hele dag pc?
    Like,
    geweldig.


    dat doe ik meestal al elke dag (A)
    en t is nu best wel saai want in t weekend zijn er nooit zow heeeul veel online bij mij, tenminste niet waar ik vaak mee praat en lol heb :')


    dream, dare, fly!

    (...)

    helemaal mee eens;)
    en aan gezien mijn vriendn wel veel morgen was ik een dikke fissa gaan bouwen..!!!


    dat was dus oowk mijn idee...
    maar mijn beste vriendin mocht niet hier logeren om wat vage redene van der ouders, mijn andere beste vriendin woont aan de andere kant van nederland en mag dus oowk ni, de rest van me vriendengroep hier mag dus like echt niks... niet naar de bios, niet uitgaan, geen drank bla bla bla >.<


    dream, dare, fly!

    Girl..
    ik ben elke week 5 dagen alleen >.< kweet wat het is.. tis egt dodelijk saai enzo.. ik zou niet weten wat je zou kunnen doen..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Girl..
    ik ben elke week 5 dagen alleen >.< kweet wat het is.. tis egt dodelijk saai enzo.. ik zou niet weten wat je zou kunnen doen..


    bleeghh dat is oowk ni leuwk zow vaak alleen thuis zijn... *knuff*


    dream, dare, fly!

    Het is toch helemaal niet erg om ze te missen? Anders bel je ze gewoon op. Om te vragen hoe het is? Dan hoor je tenminste hun stem eventjes ^^. Wat je kunt doen? Puzzelen, tekenen, film kijken, series kijken op het internet, uhm.. koekjes bakken :Y), snelheidsscore van een schildpad race bij houden.(wel balen dat je maar 1 schildpad hebt dus veel compititie zal het wel niet zijnx'D]


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik alleen thuis ben omdat men ouders opreis zijn, geef ik altijd een home party xp
    dus dan heb je:
    Dag 1 alles klaar maken + 'S avonds feest
    Dag 2 Opruimen! zodat ouders niks merken ^^

    ZO doe ik dat toch altijd, maar meestal ruim ik al op direct na het feestje ^^ want soms geef ik die feestjes ook als men ouders gewoon een avondje weg zijn ^^

    Mischien een film gaan huren en een hele grote zak popcorn ?


    A. ikmisje.

    ik zou de hele dag op buitenrit gaan me m'n pony, ma ik denk nie da gij een paard hebt ? XD
    of zoals vele zegge feeste (:

    Zet de radio aan?


    Life is hard and then we die

    ik zou wel wete wa te doen,
    met vriende weggaan en heeel laat thuiskomen
    feestje thuis,
    vrienden laten komen en laat ze overnachten
    muziek heel de dag keiluid
    echt dingen dat je nrml niet mag ^


    Gilles (ll)

    Het is toch helemaal niet erg om ze te missen? Anders bel je ze gewoon op. Om te vragen hoe het is? Dan hoor je tenminste hun stem eventjes ^^. Wat je kunt doen? Puzzelen, tekenen, film kijken, series kijken op het internet, uhm.. koekjes bakken :Y), snelheidsscore van een schildpad race bij houden.(wel balen dat je maar 1 schildpad hebt dus veel compititie zal het wel niet zijnx'D]


    gehehe schildpad race xD
    dat is best geniaal =P


    dream, dare, fly!

    ik zou wel wete wa te doen,
    met vriende weggaan en heeel laat thuiskomen
    feestje thuis,
    vrienden laten komen en laat ze overnachten
    muziek heel de dag keiluid
    echt dingen dat je nrml niet mag ^


    ik mag dat dus allemaal normaal oowk wel als ze er zijn :')
    en ik wil best een feest houden maar niemand van me vrienden mag >.<
    dus een feestje in je eentje is ook niet bepaald leuwk :')
    en ik draai de hele dag al muziek en keihard, maar dat is hier normaal (A)


    dream, dare, fly!

    jeej vanavond komen ze weer terug ^^

    *is nog nooit zow blij geweest dat haar ouders terug kwamen :')*


    dream, dare, fly!