Goooooo ALEX!
I don't know what a unicorn is..
Wie weet dat nou neit? -_-
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Multimedia
- Vampires or unicorns? Alex Gaskarth ft. Tokio Hotel.
Vampires or unicorns? Alex Gaskarth ft. Tokio Hotel. - Multimedia
-
4 april 2009 - 22:054 april 2009 - 22:074 april 2009 - 22:074 april 2009 - 22:084 april 2009 - 22:08
Jij en Gaskar, het loopt uit de hand.
Is zelfs je plaatje al Alex?!
In elk geval, domheid alom. ;p4 april 2009 - 22:084 april 2009 - 22:094 april 2009 - 22:09Jij en Gaskar, het loopt uit de hand.
Is zelfs je plaatje al Alex?!
In elk geval, domheid alom. ;p
Bakkes toee x'd dat plaatje staat daar omdat ik en Janna dat nadeden vaak en toen we vrijdag alex aan het goooglen waren kwamen we dat tegen en lagen we strijk ;'D4 april 2009 - 22:10(...)
Hij is een flikker.
Ugh, ik vind je niet meer leuk --' ik zeg toch niks meer over jou alex ugh.4 april 2009 - 22:114 april 2009 - 22:13(...)
Ugh, ik vind je niet meer leuk --' ik zeg toch niks meer over jou alex ugh.
Ik moet de tijd inhalen dat ik niks zei over iemand ofzo. ö Over mijn Alex kan niet gezegd worden dat hij een flikker is. x'D Sorry? Ik zal mijn mond dicht houden dan.
Maar, achzo van dat plaatje. Netjes dan? ;p4 april 2009 - 22:15(...)
Ik moet de tijd inhalen dat ik niks zei over iemand ofzo. ö Over mijn Alex kan niet gezegd worden dat hij een flikker is. x'D Sorry? Ik zal mijn mond dicht houden dan.
Maar, achzo van dat plaatje. Netjes dan? ;p
Over de mijne ook niet! en je doet maar wat je wilt als het maar niet over mijn alex gaat En netjes ja (:4 april 2009 - 22:18WHAHAH OMG WEET TOM NIET WAT EEN UNICORN IS SEG whaha en oohh het zou nog zo schattig geweest zijn als ze unicorns hadden gezegd(A)
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
4 april 2009 - 22:18Ff serieus, wat is een unicorn dan? Een eenhoorn?
Life is hard and then we die
4 april 2009 - 22:19(...)
Over de mijne ook niet! en je doet maar wat je wilt als het maar niet over mijn alex gaat En netjes ja (:
Je hebt anders zelf al eens gezegd dat hij er trekjes van heeft. Maar ik zal zwijgen over hem en al mijn woorden erover tegen mijn mama zeggen. Die deelt mijn mening dubbel en dik. x'D En netjes, dat las ik al een paar keer in Eclips. ;p4 april 2009 - 22:21(...)
Je hebt anders zelf al eens gezegd dat hij er trekjes van heeft. Maar ik zal zwijgen over hem en al mijn woorden erover tegen mijn mama zeggen. Die deelt mijn mening dubbel en dik. x'D En netjes, dat las ik al een paar keer in Eclips. ;p
Ghéé, ik zei alleen over dat dansje dat het gay was! ='o mijn OMA deelt mijn mening en mijn OMA heeft ALTIJD gelijk! ik weet niet of je dat las ;'D xx