• Goooooo ALEX!
    I don't know what a unicorn is..
    Wie weet dat nou neit? -_-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Alex is lekker :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    "unicorns" zou ik gezegt hebben ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xD

    egt zo: unicorn? what's that XD

    Jij en Gaskar, het loopt uit de hand.
    Is zelfs je plaatje al Alex?!
    In elk geval, domheid alom. ;p

    Alex is lekker :Y)
    Uhaaaaaa :D ALEX ALEX ALEX 8D

    Alex is lekker :Y)

    Hij is een flikker.

    Jij en Gaskar, het loopt uit de hand.
    Is zelfs je plaatje al Alex?!
    In elk geval, domheid alom. ;p

    Bakkes toee x'd dat plaatje staat daar omdat ik en Janna dat nadeden vaak en toen we vrijdag alex aan het goooglen waren kwamen we dat tegen en lagen we strijk ;'D

    (...)
    Hij is een flikker.

    Ugh, ik vind je niet meer leuk --' ik zeg toch niks meer over jou alex ugh.

    Hebben ze soms in een grot geleeft ofzo? xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Ugh, ik vind je niet meer leuk --' ik zeg toch niks meer over jou alex ugh.

    Ik moet de tijd inhalen dat ik niks zei over iemand ofzo. ö Over mijn Alex kan niet gezegd worden dat hij een flikker is. x'D Sorry? Ik zal mijn mond dicht houden dan.
    Maar, achzo van dat plaatje. Netjes dan? ;p

    (...)
    Ik moet de tijd inhalen dat ik niks zei over iemand ofzo. ö Over mijn Alex kan niet gezegd worden dat hij een flikker is. x'D Sorry? Ik zal mijn mond dicht houden dan.
    Maar, achzo van dat plaatje. Netjes dan? ;p

    Over de mijne ook niet! en je doet maar wat je wilt (puh) als het maar niet over mijn alex gaat (A) En netjes ja (:

    WHAHAH OMG WEET TOM NIET WAT EEN UNICORN IS SEG xD whaha en oohh het zou nog zo schattig geweest zijn als ze unicorns hadden gezegd(A)xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ff serieus, wat is een unicorn dan? Een eenhoorn?


    Life is hard and then we die

    (...)
    Over de mijne ook niet! en je doet maar wat je wilt (puh) als het maar niet over mijn alex gaat (A) En netjes ja (:

    Je hebt anders zelf al eens gezegd dat hij er trekjes van heeft. Maar ik zal zwijgen over hem en al mijn woorden erover tegen mijn mama zeggen. Die deelt mijn mening dubbel en dik. x'D En netjes, dat las ik al een paar keer in Eclips. ;p

    (...)
    Je hebt anders zelf al eens gezegd dat hij er trekjes van heeft. Maar ik zal zwijgen over hem en al mijn woorden erover tegen mijn mama zeggen. Die deelt mijn mening dubbel en dik. x'D En netjes, dat las ik al een paar keer in Eclips. ;p

    Ghéé, ik zei alleen over dat dansje dat het gay was! ='o mijn OMA deelt mijn mening en mijn OMA heeft ALTIJD gelijk! ik weet niet of je dat las ;'D xx