• ..zijn mijn lievelingsdieren :3 en de allermooiste vis is TanyaBLUB. wat is jouw lievelingsdier?


    All was well.

    Bij mij ook, toevallig. Ik heb ook een idoolvis. Genaand LizeBLUB. Serieus, waarom ze mijn idool en voorbeeld is. Ze is een lekkerding, kan fijn ruzie maken, is grappig, en een viiiis. Hihihihih, ik ben haar groottste fan. Behalve als ze ineens dreadlocks krijgt, een vis met dreadlocks laat ik vallen, net zoals een mens met dreadlocks. [/glaapeerd], hihi, visjes zijn geweldig :3


    Some people make the world special just by being in it

    mijn schildpadje Rockstar! ^^


    dream, dare, fly!

    ik had er 2 goudvisen, Santa&&Andy maar die hebben het neit lang volgehouden. ;oik vind ze levenloos jhe kan er niks mee,, Maar is tog wel vijn want jhe hebt niet merr het gevoelof jhe aleen ben :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn Woefje Mouchke ;)
    Hij is in love met MarsMel.


    Your Butt is Mine!

    En mijn poesje Drol is ook een lekkerding, maar die heeft een lief en zit al op haar acht maanden te puberen, dus komt ze pas om 21:30 binnenlopen x_x maar TanyaBLUB is nog steeds mijn lievelingsdier.


    All was well.

    ik had er 2 goudvisen, Santa&&Andy maar die hebben het neit lang volgehouden. ;oik vind ze levenloos jhe kan er niks mee,, Maar is tog wel vijn want jhe hebt niet merr het gevoelof jhe aleen ben :X

    De mijn zijn ook dood, had ik er twee, ken&jos, gaat joske dood, koop ik er een nieuwe 'jessica' omdat ik ken&jos van jessica heb gekregen. Gaat jessica na een tijd dood, en ken ging dood de dag dat ik op vakantie vertrok, die lach zo tegen die rand aan, hij leefde toen nog hoor ^^ :'D die waren zielig, die zaten echt heletijd naar lucht te happen, haha :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn kat Coco :Y)

    Mijn lievelingsdier... pfffffff.. moeilijk
    NEE. weet ik niet
    denk me poesedingen.
    junky en punky FWT.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mijn lievelingsdier... pfffffff.. moeilijk
    NEE. weet ik niet
    denk me poesedingen.
    junky en punky FWT.

    een spons, dat is vanaf nu ook een dieer ..


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn twee vissen, Sjors en Sjimmie ('l)


    I am an idiot, I move.