• Dat je iets wilt zeggen maar je het gewoon niet gezegd krijgt.bv,je zit met iets,en je wilt het vertellen,en dat iemand je helpt,maar je krijgt het gewoon niet uit je mond? Ik heb dat tegenwoordig met grof zijn,nermaal zeg ik alles face to face,maar soms is het geen wat ik wil zeggen gewoon zo grof,dat ik het gewoon niet gezegd krijg ö

    Jha heb ik ook weleens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hmmm, mss heb je diep vanbinnen medelijden met die persoon dan ofzo ?


    The soul needs autumn.

    Hmmm, mss heb je diep vanbinnen medelijden met die persoon dan ofzo ?

    Ja ik denk het ^^

    Ik heb dat al heel mijn leven door. Ik krijg mijn gevoelns en andere shit niet over mijn lippen, weet ook niet hoe het komt. Ben kinda gesloten van aard.

    heb ik heel vaak. En als ik het dan tóch vertel verstaan mensen het niet en moet ik het herhalen...:(


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Normaal wel, maar nu niet. Ik zeg alles rechtuit en ben de laatste tijd grof. Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik erg geworden ben in het bitch zijn en grove dingen zeggen. Maar ik kan er gewoon niets aan doen! Pff...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    t ligt er ook wel aan tegen wie..

    of neij dan???

    Xx. Mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    dat hefft iedereen wel eens xD


    You Lack Hatred

    Het is toch juist beter als je minder grof bent geworden??


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nee, ik heb alleen dat ik weleens zo erg over mijn woorden struikel dat ik het dur heulemaal niet uit krijg. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Daar bestaat mijn leven voor een deel uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook wel eens. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft eigenlijk ;o


    Listen to what we're not saying..

    Het is toch juist beter als je minder grof bent geworden??

    Nee,voor mij niet.Want dan verberg ik da en moet ik fake vriendelijk tegen die persoon doen terwijl ik zo iets grofs over haar denk.En als ik het gewoon recht uit kan zeggen dan laten ze mij gewoon gerust ofso (de personen die ik wil dan) maar ik kan dat gewoon niet zeggen omdat het soms echt Te grof is.

    Nou, ik heb het juist andersom.
    Vroeger durfte ik echt niet recht in het gezicht van mensen te zeggen wat ik van ze vind. Maar de laatste tijd.. Het boeit me niet meer wat ze van me denken. & Dat geld ook voor leraren, enz.


    Protège moi de mes désirs.