• Okéé okéé ik weet het!
    Ik heb net al m'n quizlest verwijdert omdat ze zo weinig gedaan werden en ook omdat ik totaal zonder inspiratie zat voor hun!

    Maar ik wil gewoon een nieuwe serie beginnen en met een schone lij ook nog.

    Daarom vraag ik aan jullie : Hebben jullie soms ideetjes voor m'n nieuwe Quiz?
    en zojah kunnen jullie daarbij dan ook nog een titel verzinnne?
    Je kan een rol ermee verslinden!!

    De rol die je wil zet die er dan maar ff bij!
    Ik kan wel zeggen, vriendin van Bill is bezet :P

    Dus, kom maar op me de ideetjes! En wie weet krijg je wel een rol!!

    Xx-Mii(H)

    Kzou je wel willen helpen maar kheb niet zoveel inspi vandaag ! sry !

    ik ook ik ben ook ongeduldig,, vooral tijdens lessen,,!!! hoevaak mijn horloge dan bekeken word weet ik niet maar het is veel!!!


    Jakkes!
    Wij lijken verdomd veel op elkaar :P
    Ik heb dat ook alijd van de horloge xD

    Okéé ik ben hier dus voor ideetjes aan het vragen en nu zitten we over een horloge te zevern xP

    friends do not let you sit but he did it.
    Kweet niet of het wel juist is geschreven maar je moet het maar verbeteren kben nooit goed geweest in engels.

    ach ja,!!!!! maar ik ga douche, dan kom ik nog even mss, !!!! en zeg je wnr je nieuwe serie er is,!


    *He's the one.

    ach ja,!!!!! maar ik ga douche, dan kom ik nog even mss, !!!! en zeg je wnr je nieuwe serie er is,!


    doe ik!!En prope zijn he

    Zijn er nog mensen die hun idee willen droppen?

    Anders pak ik het idee van StylischMe!!

    xxx

    :P ben ik weer


    *He's the one.

    Hmm,,
    ff denken (A)
    Je zou het kunnen doen over een meisje dat Bill stalkt samen met haar vriendinnen. En dat ze zyn leven probeert te veranderen in een hel omdat hy haar niet wil als vriendin. Hy voelt zich aangetrokken tot haar vriendin en begint want met haar. Zy zint op wraak :P
    Myn hele slechte inspiratie " :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haha hay Rose,!!!


    *He's the one.

    Heey hallo Charissa.
    Wie hebben we daar toch weer x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hmm,,
    ff denken (A)
    Je zou het kunnen doen over een meisje dat Bill stalkt samen met haar vriendinnen. En dat ze zyn leven probeert te veranderen in een hel omdat hy haar niet wil als vriendin. Hy voelt zich aangetrokken tot haar vriendin en begint want met haar. Zy zint op wraak :P
    Myn hele slechte inspiratie " :P


    Haha :P

    Dat is misschien een idee xD

    Nu nog een titel en misschien wil je wel een rol :P

    Heey hallo Charissa.
    Wie hebben we daar toch weer x)


    idd waar was je heel de tijd,!!! xD


    *He's the one.

    Ik ga weer ff denken voor je ^^

    Je kan het ook doen over een meisje dat met Bill heeft, maar Bill gaat vreemd [Of iemand anders uit TH ] Zy weet dit niet tot op een dag Bill met dat meisje naar huis komt. Hy vertelt haar dat hy van dat andere meisje houdt. Zy raakt zo van slag dat ze drugs gaat gebruiken om zich beter te voelen. Hier maakt Tom misbruik van en gebruikt haar. Uiteindelyk wordt ze door heel TH als speelobject gezien en verandert haar leven in een hel x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heey hallo Charissa.
    Wie hebben we daar toch weer x)


    idd waar was je heel de tijd,!!! xD

    Buiten, de neef van myn buurjongen aan 't versieren :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga weer ff denken voor je ^^

    Je kan het ook doen over een meisje dat met Bill heeft, maar Bill gaat vreemd [Of iemand anders uit TH ] Zy weet dit niet tot op een dag Bill met dat meisje naar huis komt. Hy vertelt haar dat hy van dat andere meisje houdt. Zy raakt zo van slag dat ze drugs gaat gebruiken om zich beter te voelen. Hier maakt Tom misbruik van en gebruikt haar. Uiteindelyk wordt ze door heel TH als speelobject gezien en verandert haar leven in een hel x)


    dies ook wel coel!!! maar je moet er ook een titeltje bij doen schattie


    *He's the one.