• Okéé okéé ik weet het!
    Ik heb net al m'n quizlest verwijdert omdat ze zo weinig gedaan werden en ook omdat ik totaal zonder inspiratie zat voor hun!

    Maar ik wil gewoon een nieuwe serie beginnen en met een schone lij ook nog.

    Daarom vraag ik aan jullie : Hebben jullie soms ideetjes voor m'n nieuwe Quiz?
    en zojah kunnen jullie daarbij dan ook nog een titel verzinnne?
    Je kan een rol ermee verslinden!!

    De rol die je wil zet die er dan maar ff bij!
    Ik kan wel zeggen, vriendin van Bill is bezet :P

    Dus, kom maar op me de ideetjes! En wie weet krijg je wel een rol!!

    Xx-Mii(H)

    mss over het feit, dat het een gecostuumeerd bal is, op school en biil en tom enzo zitten bij jouw op school, ze weten niets van elkaar en daar ontmoeten ze elkraa, maar dan zijn er ook nog de bitches die er voor zoregn dat je leven een hel word omdat jouw vader de job van de vader van de "hoofdbitch" heeft gekregen. zo is er een grote ruzie , en word jij uitgescholden dus iederen gaat ej haten enzo wnt die bitches zetten iedereen tege jouw en ej vriendinnen op(gebeurt allemaal na heet bal, als je al ongeveer vriende bent met T&B) en dan willen T&b niets meer met jullie te maken hebben, omdat ze zelf niet uit gescholden wille worden,!!!!! enzo ..<3


    *He's the one.

    mss over het feit, dat het een gecostuumeerd bal is, op school en biil en tom enzo zitten bij jouw op school, ze weten niets van elkaar en daar ontmoeten ze elkraa, maar dan zijn er ook nog de bitches die er voor zoregn dat je leven een hel word omdat jouw vader de job van de vader van de "hoofdbitch" heeft gekregen. zo is er een grote ruzie , en word jij uitgescholden dus iederen gaat ej haten enzo wnt die bitches zetten iedereen tege jouw en ej vriendinnen op(gebeurt allemaal na heet bal, als je al ongeveer vriende bent met T&B) en dan willen T&b niets meer met jullie te maken hebben, omdat ze zelf niet uit gescholden wille worden,!!!!! enzo ..<3


    Cool idee!

    Dat onthoud ik zeker ;)

    Nu nog een titel :P

    En ik zeg niet dat andere mensen geen idee's meer mogen droppen hea!!

    Drop maar zoveel je wil!
    Liefst met een titel en als je een rol wil, kies er maar 1!!

    Godver!

    Niemand reageert ><

    oei haja titel


    *He's the one.

    Real Friends, But Maybe It Was Jsut An Ilussion.[TH]


    *He's the one.

    en als je zo een serie wilt dan wil ik wel je bffe zijn ofzow,!!!!!en mss wil ik ook wel Tom hebben wat zit ik te zeveren trlijk wil ik TOM!!!:P(H)


    *He's the one.

    Real Friends, But Maybe It Was Just An Illusion.[TH]


    *He's the one.

    en als je zo een serie wilt dan wil ik wel je bffe zijn ofzow,!!!!!en mss wil ik ook wel Tom hebben wat zit ik te zeveren trlijk wil ik TOM!!!:P(H)

    Owk

    Jij bent BF + vriendin van Tom :D

    Real Friends, But Maybe It Was Just An Illusion.[TH]


    Die's wl cool ;)

    Kga nog ff wachten en als er niemand iets komt zeggen pak ik jou idee :D

    Tom<3
    xD


    *He's the one.

    Real Friends, But Maybe It Was Just An Illusion.[TH]


    Die's wl cool ;)

    Kga nog ff wachten en als er niemand iets komt zeggen pak ik jou idee :D


    I know, ik wist niet hoe je dat Illusion geval moest schrijven even paps erbij gehaald!! xD

    ké.


    *He's the one.

    Godver!!

    Reageer toch is :P

    Ik word kwaad ><

    haha niet kwaad worden ze zijn gwn allemaal nog niet wakker xD


    *He's the one.

    haha niet kwaad worden ze zijn gwn allemaal nog niet wakker xD


    Denk je :P

    Maar
    Ik ben ongeduldig
    Zit in m'n aard
    Dus kanniet wachten ><

    ik ook ik ben ook ongeduldig,, vooral tijdens lessen,,!!! hoevaak mijn horloge dan bekeken word weet ik niet maar het is veel!!!


    *He's the one.