• Wie wil je bedanken en waarom? :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cevriye,
    bedankt dat je er altijd voor me bent.

    Één van mijn beste vriendinnen, voor die mooie tijd die ik met haar gehad heb, ookal was die eigenlijk veels te kort..


    Protège moi de mes désirs.

    Eén van mijn beste vriendinnen. Omdat ze er altijd voor me is <3


    Listen to what we're not saying..

    Ik wou graag Annelies bedanken omda ze zo'n geweldig mens is....(ookal is nikki 1000x geweldiger :P)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik wou graag Annelies bedanken omda ze zo'n geweldig mens is....(ookal is nikki 1000x geweldiger :P)


    Ah jij kleine vleier :'DDDD Ik weet toch al dat ik geweldig bent :Y)

    Nele, omdat ze me vergeet > <


    Some people make the world special just by being in it

    Kiko && Tietie,
    ze zijn de enige die er altijd voor me zullen zijn. De enige die naar me luisteren en me niet uitlachen om mijn 'anders' zijn. De enige, die me respecteren en mijn keuzes begrijpen. De enige, die me op het rechte pad zullen houden. Daarom, wil ik ze bedanken.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn kat!
    Omdat ze onweerstaanbaar schattig is. :3


    One who knows nothing can understand nothing.

    Nele, omdat ze me vergeet > <

    Ik troost jou wel (A)
    Ik wil Tanya bedanken omdat ze mee naar Enrique Iglesias gaat en dankzij haar het een zalige avond gaan worden.
    Ik wil Britt bedanken omdat ze mij een nieuwe naam heeft gegeven en ze een schat is en me altijd helpt.
    Ik wil Nele bedanken omdat ik dankzij haar die 2 lieve schatten boven mij heb leren kennen.
    -Slijm Slijm-
    Ghaha, maar tis wel echt waar hoor (=


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik troost jou wel (A)
    Ik wil Tanya bedanken omdat ze mee naar Enrique Iglesias gaat en dankzij haar het een zalige avond gaan worden.
    Ik wil Britt bedanken omdat ze mij een nieuwe naam heeft gegeven en ze een schat is en me altijd helpt.
    Ik wil Nele bedanken omdat ik dankzij haar die 2 lieve schatten boven mij heb leren kennen.
    -Slijm Slijm-
    Ghaha, maar tis wel echt waar hoor (=

    Ja, daarvoor wil ik nele ook bedanken, toch één ding waarvoor ik blij ben dat ik ze ken. > < -grof:'D-


    Some people make the world special just by being in it