• Ik had een kleine meningsverschil met Cherished, Ze zei dat de toon die ik aansloeg verkeerd was.
    Hou er mee rekening dat ze me aansprak met ‘Jochie’ of met ‘Opzouten nu’.
    Daarna vroeg ze of ik bij haar in een privé bericht wou komen.
    Ik heb dat gedaan ook heb ik gevraagd wat ik gedaan heb. Zei ze ‘de toon die je aanslaat’.
    Dat ik veel te bijdehand ben. Nog meer van zulke verwijten die geen gegronde reden hebben.
    Ik probeer mijn gelijk aan te tonen i.p.v mij die kans te geven blokkeert ze me van haar PB en Gastenboek.
    Hierna antwoord ik op het bericht van het forum waar staat ‘ Verdere problemen kom in mijn Pb’ Waarop ik deftig antwoord ‘ Waarom block je mij van jou gastenboek en Pb.’ Hetgeen wat daarna gebeurde was een forumban van 48 uur.

    Toen begon ik in de shoutbox te praten. Ik merkte dat mijn berichten verwijderd werden. Ik zei ‘huh wat gebeurt er’. Daarna in een flits van 10 seconden Had ik een Quizlet ban van 7 dagen. ‘Rebelleren,niet willen luisteren.’

    Heel erg bedankt Cherished en Krullie.
    Krullie omdat ik met haar gepraat hebt , haar het hebt uitgelegd.
    Ze steunt onvoorwaardelijk Cherished zonder naar mij te luisteren.
    Met als reden ‘ Ik blijf wel een mod’.
    Heel erg goed gedaan. Collaboreren met de vijand.
    Een stelletje facisten bijeen. Van Krullie haar kant kan ik het nog een klein beetje begrijpen.
    Ze is bang al haar ‘vrienden’ kwijt te raken door tegen de onderdrukking te vechten.
    Heel erg knap gedaan Cherished. Heel kinderachtig, Ik snap nog steeds niet hou jij mod bent geworden.

    Na deze aankondiging wil ik niks meer met quizlet te maken hebben
    aangezien ik geen ‘fascisme regime’ steun.



    xJoey

    dit soort topics zijn verboden en ik snap niks van je woordgebruik en zindsopbouw..

    Niet cool.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    No, don't leave. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind die ban dus heel onterecht?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    HAHAHAHAHAHA
    stelletje facisten x'D
    u got me laughing.
    ja. ik weet niet. i kinda agree with u.
    als je een beetje scheldwoorden gebruikt in een normaal topic is er niks aan de hand, maar in die van een mod is het een probleem. Maarjaaah.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Omg, niet normaal dat je daarvoor ban krijgt. God.. ik ben er echt verbaasd over dat mods zó konden zijn. :l


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dit slaat nergens op.
    Ik snap niet waarom je ons laat meegenieten en dit topic opent juist als er geen mods online zijn. Beetje achterbaks.. vind je ook niet?
    En wij kunnen niets van deze 'ruzie' zeggen aangezien wij niet weten wat er precies gaande is.


    Maar verder ben ik het wel met je eens.


    -

    dit soort topics zijn verboden en ik snap niks van je woordgebruik en zindsopbouw..

    Waarom is het verboden? Omdat het tegen de mods is? Wij hebben toch ook recht op vrijheid van meningsuitting. Dit is zijn mening.
    Raar :/


    The economy is suffering, let it DIE!