• Morgen ga ik eindelijk naar Marco met mijn ouders. Inmiddels al een paar keer live gezien en hij is zo goed!

    Ik ga samen met mijn ouders en een collega van mama en zitten ergens bovenin.

    Zijn er al meerdere mensen geweest of gaan er nog mensen vanavond en hoe vond/ vind je het?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MARCOOOOOOOO
    omg have fun, I love that man till death maar ik heb hem nog niet live gezien :(


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    MARCOOOOOOOO
    omg have fun, I love that man till death maar ik heb hem nog niet live gezien :(

    Ahw super balen. De kaarten zijn altijd wel echt heel duur. Zijn vier jaar geleden in Scheveningen op het strand met digi dex dat was heel bijzonder.
    Vorig jaar in de 013 gezien en nu had mijn broer mama omgepraat om te gaan alleen nu is ie op tour en kan ie zelf niet mee XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben in januari denk ik voor het eerst naar Marco Borsato gaan zien in het Sportpaleis en dat was echt mind blowing. Ik ging gewoon mee omdat iemand anders niet meer kon en er dus een kaartje over was maar wow ik heb me zo goed geamuseerd, hij is echt goed live!


    The soul needs autumn.

    Het schijnt echt een geweldige show te zijn. Heel veel plezier!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Echt heel veel mensen die ik ken gaan naar Marco! Ik krijg ook telkens super veel Snapchats binnen waarop hij echt zo goed is. Al ben ik geen fan en luister ik zijn muziek niet, zou het wel leuk zijn om er heen te gaan!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    M'n vader is groot fan van Marco - vroeger had hij bijna altijd wel een DVD van een concert van Marco op staan als ik thuis kwam - maar het is te druk voor hem om echt naar het concert zelf te gaan. Anders had ik sowieso kaartjes voor 'm gekocht, maar daar wordt hij niet heel gelukkig van ondanks dat het z'n favo artiest is.

    Hoe was het concert?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het was zo mooi. Zal morgen foto's plaatsen. Zaten erg goed en tijdens een nummer die ik er mooi vond, en moest huilen barst het in regen en onweer uit. Dat maakte het extra speciaal.

    Alle artiesten zongen zo goed en Armin was super tof.
    Marco die was echt waar fantastisch, onwijs genoten en wat een vet podium


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Mijn mooiste foto.

    Wel we waren ongelofelijk snel binnen, dat was echt top geregeld. Hoewel wij dachten erg hoog te zitten zaten we op de 1e ring aan de zijkant schuin achterin en hadden prima zicht. Qua ruimte was het smal en kort, en als lange dame valt dat wel tegen. Voorprogramma begon met Maan en daarna Davina. Beide super mooi en zuiver gezongen en dat vond ik echt tof.

    Toen begon de show, het podium prachtig met schermen en de vloer vulde en vulde. Marco werd afwisselend afgewisseld en ondersteund door muzikale artiestcollega's. Di-rect, Armin van Buuren, Digi Dex, John Ewbank, Davina, Ali- b kwam onverwachts langs, Lil kleine was er en het was zo gaaf en een groot feest.

    Al snel bij dochters was ik flink aan het janken geslagen omdat dat nummer heel veel met mij doet dus dat was gezellig XD

    Heel typisch tijdens Waarom jij, stonden met drie vrouw te huilen omdat dat nummer heel veel betekend en geheel toepasselijk begon het te stortregen en te onweren waardoor ik brak. Als klein bang meisje voor de onweer vertelde ze mij dat dat mijn overleden opa was, die liet weten dat het goed ging. Dus dat was best heftig maar ook wel heel mooi. Dus snel poncho aan en stonden redelijk droog gelukkig. Heel de rest van de avond heeft het wel wat geregend maar vooral mooie onweer, zonder de donder, dus dat was prachtig.

    Tot slot kwam zijn dochter Jada samen met hem het liedje Samen voor altijd zingen en ook dit was erg mooi. Daarna was het vrij snel afgelopen en konden we terug.
    Na even wachten konden we in de bus naar de parking en naar huis.

    Ik heb best veel filmpjes en foto's gemaakt en heel erg genoten. Bijzonder om hier bij te mogen zijn met mijn ouders en dat er zoveel uit een lopende artiesten waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan