• Iedereen zal wel zoiets denken van whut thu fuck, dat zeg je maar, maar eigenlijk moet je heel blij zijn dat je nog een moeder hebt blabla... Ja ja I know,maar dit ligt anders.
    Mijn moeder stuurt mij net een smsje.. Doodleuk, met daarin het volgende:'Hoop dat het weer een beetje beter met je gaat?' Rot is op man. Zij heeft mij zondag het huis uitgestampt [rede doet er neit echt toe] en nu doet ze alsof ik zelf ben gegaan x,X. Wat moet ik hiermee >.>'??!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, dat lijkt heel erg op die van mij.
    Ik haat haar. & het kan me niks schelen wat anderen daarvan zeggen.
    Maar ik zou het smsje negeren.


    Protège moi de mes désirs.

    Negeren ?

    'kun je dat niet beter aan jezelf vragen?'
    oke, laat maar. ik ben in een harde bui vandaag. :x

    'kun je dat niet beter aan jezelf vragen?'
    oke, laat maar. ik ben in een harde bui vandaag. :x
    Uhh nee, dat is niet mogelijk. Daarom ben ik dus ook een soort van niet meer thuis. Dat was niet nodig geweest als ik ook gewoon normaal met haar kon praten.


    Wie du mir, so ich dir.

    klasgenoot van mij is ook door haar moeder het huis uitgegooid vorige week en die negeert haar moeder nu keihard. dus misschien hetzelfde doen? ;x


    -

    In een gesticht steken of haar voeren aan de hond. :Y)

    Het is toch aardig van haar dat ze vraagt of het weer wat beter gaat.
    Ze geeft echt wel om je hoor.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Het is toch aardig van haar dat ze vraagt of het weer wat beter gaat.
    Ze geeft echt wel om je hoor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je beseft pas hoe graag je je moeder ziet en hoeveel ze voor je betekent als er iets ernstig gebeurd.


    A. ikmisje.

    Ik herken je verhaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nou weetje ik woon bij me vader en me moeder zie ik bijna nooit;)

    Weird.
    Misschien heeft ze er spijt van, ofzo? o.o
    xx, sterkte.


    ok

    Dumpen, mr nogal moeilijk me een moeder..
    Gwn negeren en ze krijgt wel dr da 't aar fout is fs.


    If music be the food of love, play on!

    Je beseft pas hoe graag je je moeder ziet en hoeveel ze voor je betekent als er iets ernstig gebeurd.
    Nee hoor. Ik besef heel goed hoe graag ik mijn moeder wel/niet zie. Mijn vader is dood, dus zo'n situatie heb ik al doorgemaakt als je daarop duidt. En dat zal op dit moment mijn kijk echt niet veranderen ben ik bang.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nee hoor. Ik besef heel goed hoe graag ik mijn moeder wel/niet zie. Mijn vader is dood, dus zo'n situatie heb ik al doorgemaakt als je daarop duidt. En dat zal op dit moment mijn kijk echt niet veranderen ben ik bang.


    Ja, ik heb het gwn nogal moeilijk, omdat mijn moeder ziek is enzo. Achja, laat maar.


    A. ikmisje.