• http://www.elmar.nu/images/chantalklein.jpg Ik weet dat diegene er niks aan kan doen. o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb die documentaire gezien. Mensen, dat mens kan er niets aandoen dus lach haar niet uit. Precies of jullie zouden het leuk vinden, als jullie dat hadden en zo uitgelachen worden. Ik zal dat eens doen dan bij jullie. Gosh, echt gevoelloos.
    En nu gaan jullie zeggen: 'Grapje mag toch?'
    Dit is echt niets om een 'grap' over te maken ofzo --'
    Sorry, ik ben ook gevoelloos , hahaha! (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (kom maar op met die haat-reacties)

    *dit is een haat-reactie* Hoi :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gsus >< Ja, wij zijn zó gevoelloos en denken niet aan andere mensen, zeker niet aan mensen die een tumor hebben. Want ik ken helemaal niemand die een tumor heeft, behalve mijn opa ><
    Lekker gevoelloos zijn wij toch.


    Blijkbaar? :')

    Nou ja, iedereen is toch wel eens gevoelloos? Toch? oÔ

    En, veel sterkte aan je opa! (:
    [.ben de mijne kwijt dankzij kanker]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gsus >< Ja, wij zijn zó gevoelloos en denken niet aan andere mensen, zeker niet aan mensen die een tumor hebben. Want ik ken helemaal niemand die een tumor heeft, behalve mijn opa ><
    Lekker gevoelloos zijn wij toch.
    Je bent niet gevoelloos als je hier om lacht, het is ook grappig. Maar voor die gene zelf niet natuurlijk.
    Maarja, de wereld is hard.

    (...)Natuurlijk doen mensen dat, ja. En het is ook wel een grappig/eng gezicht. En veel mensen die hier vertellen dat ze het zielig vinden, zullen dat ook eng vinden.
    Maar als je je ook in die vrouw verdiept, is het ook zielig, en zou jij, of ik, en andere hier ook niet zo willen leven. Al is het grappig, of eng om te zien.

    ik heb het niet over 'Als je je in de vrouw verdiept'Want nu zit OOK JIJ over van, dat het zielig is voor die vrouw. MAAR OOK JIJ GAAT ZO KIJKEN. VAN WTF IS DAT. dus je logica klopt niet.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Blijkbaar? :')

    Nou ja, iedereen is toch wel eens gevoelloos? Toch? oÔ

    En, veel sterkte aan je opa! (:
    [.ben de mijne kwijt dankzij kanker]


    Heel Quizlet is gevoelloos, dat zegt Amaranth toch.
    Maarrgoed, ik ga hier uit dit topic blijven, wil geen ban krijgen wegens 'rel schoppen' of 'ruzie maken'

    (...)

    Heel Quizlet is gevoelloos, dat zegt Amaranth toch.
    Maarrgoed, ik ga hier uit dit topic blijven, wil geen ban krijgen wegens 'rel schoppen' of 'ruzie maken'


    Je maakt toch geen ruzie, of zo? Je zegt enkel je mening en valt niemand aan >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    ik heb het niet over 'Als je je in de vrouw verdiept'Want nu zit OOK JIJ over van, dat het zielig is voor die vrouw. MAAR OOK JIJ GAAT ZO KIJKEN. VAN WTF IS DAT. dus je logica klopt niet.
    Hmm, jij begrijpt het verkeerd denk ik :') Het is een eng gezicht, en grappig. Maar aan de andere kant best zielig, als je zo moet leven. ;D
    Ik heb er geen problemen mee als je erom lacht ofzo. ^.^

    (...)

    Heel Quizlet is gevoelloos, dat zegt Amaranth toch.
    Maarrgoed, ik ga hier uit dit topic blijven, wil geen ban krijgen wegens 'rel schoppen' of 'ruzie maken'

    Me 2.
    Just so u guys know.. Die mensen zitten echt niet te wachten op medelijden hoor. Ik ken mensen die bepaalde ziektes hebben/hadden. En het laatste waar die mensen op zitten te wachten, zijn mensen die zeggen dat ze zielig zijn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    al ik er zo uit zou zien
    zou ik het niet erg plezant vinden om na gekeken te worden of uitgelachen


    it's cool to know nothing.

    Ik ben haatreacties gewoon (:
    Ik geniet ervan (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dan ben ik toch lekker gevoelloos als ik het er grappig uit vind zien. I don't give a shit. Op straat zal ik zoiemand niet recht in het gezicht uitlachen ofzo. Maarja, zoiemand gaat dan denk ik niet meer naar buiten >.<

    Ik ben haatreacties gewoon (:
    Ik geniet ervan (:

    Veel plezier met genieten:Y)



    (doeg)

    Maar serieus.
    Met dat mag gelachen worden en met kanker wordt er meteen op gereageerd?
    Omg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wil niet lullig doen voor die vrouw hoor
    maare
    ik schrok me dood
    ben nu bang xD
    als ik die vrouw tegen zou komen zou ik bang worden :S en der niet durven aankijken