• http://www.elmar.nu/images/chantalklein.jpg Ik weet dat diegene er niks aan kan doen. o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Oogtumor?

    Nee, er zit volgens mij zo'n wormpje in der kop. Check maar eens op wikipedia, slakken hebben dat ook wel eens. :Y)

    Oogtumor?

    Bahahaha. :X


    Tanya is de beste.

    EEEEEEEENNG


    We can only learn to love by loving.

    @Lotte
    Inderdaad, nu echt wel zielig lopen zeike van: Dat mens ocharme. Maar ik wed dat als ze zo'n mensen tegen komen ze nog gillend durven gaan lopen.
    @Random
    I guess.

    HAHAHA X'D
    ik ging weer naar die foto kijken.
    ik vind hem wel grappig x'D HAHAHA X'D
    omg x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    AAAHAHA XD O MIJN GOD.
    HAAHHAAAHAHA XD

    Humor : D

    ik kan het niet openen..

    Edit.
    Het is dan toch gelukt en..ieuwl? Maar ik heb het al eens gezien, dat was op tv geloof ik.


    -

    Ik vind hem eigenlijk telkens als ik er weer naar kijk grappiger en grappiger.
    Net zo'n alien van in die film ik dacht dat hem Men in black was of zo :'DDDDD

    Die mevrouw heeft toch euthanasie laten plegen niet?


    What you see, is what you get.

    Ik vind hem eigenlijk telkens als ik er weer naar kijk grappiger en grappiger.
    Net zo'n alien van in die film ik dacht dat hem Men in black was of zo :'DDDDD

    ZIE JE NOU!
    X'D
    Ik ga niet nog een keer kijken. straks ga ik janken van het lachen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb die documentaire gezien. Mensen, dat mens kan er niets aandoen dus lach haar niet uit. Precies of jullie zouden het leuk vinden, als jullie dat hadden en zo uitgelachen worden. Ik zal dat eens doen dan bij jullie. Gosh, echt gevoelloos.
    En nu gaan jullie zeggen: 'Grapje mag toch?'
    Dit is echt niets om een 'grap' over te maken ofzo --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (kom maar op met die haat-reacties)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    AHRG!
    Ik kan er niet tegen hoe mensen nu zielig gaan lopen doen.. zo van.. arme vrouw.. maar als ze op straat liep he. GA MIJ DAN FUCKING NIET VERTELLEN. DAT JIJ NIET RAAR ZOU OMKIJKEN. EN DENKEN "WTF?!" ¬¬
    Natuurlijk doen mensen dat, ja. En het is ook wel een grappig/eng gezicht. En veel mensen die hier vertellen dat ze het zielig vinden, zullen dat ook eng vinden.
    Maar als je je ook in die vrouw verdiept, is het ook zielig, en zou jij, of ik, en andere hier ook niet zo willen leven. Al is het grappig, of eng om te zien.

    Ik vind het eng :X
    Niet grappig,
    nit zielig,
    gewoon...eng.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gsus >< Ja, wij zijn zó gevoelloos en denken niet aan andere mensen, zeker niet aan mensen die een tumor hebben. Want ik ken helemaal niemand die een tumor heeft, behalve mijn opa ><
    Lekker gevoelloos zijn wij toch.