• Wat vinden jullie van buitenlanders?!
    Sommigen zijn wel aardig, maar anderen ook weer niet. De meeste schelden ook met Kanker, en daar kan ik niet tegen. Maarja, wat vinden jullie van hun?
    Ik heb er opzich niets tegen.
    Al helemaal niet als ze al in Nederland wonen sinds hun geboorte. :P
    x

    Ik zal me mening het best maar niet geven (doeg)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben half Indo, dus niet echt helemaal Buitenlander. Maar ik spot niet met kanker en spreek gewoon ABN. Ik snap precies wat je bedoelt. Vaak van die mensen die dan tegen je aan zitten te zeuren en beginnen dan te vloeken en 9 van de 10 x is 't een buitenlander. Helemaal gelyk ='] Btw, dit is geen voor-oordeel, want ik kan het best opschieten met Buitenlanders! Zelfs nog beter dat met Nederlanders!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Er zijn ook zat Nederlanders die schelden met Kanker. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen buitenlanders, allochtone Nederlanders. >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    Er zijn ook zat Nederlanders die schelden met Kanker. (cat)

    Ja, inderdaad.
    En de meeste allochtone nederlanders van mijn school vinden zichzelf beter heb er net weer zo'n eentje op hyves gevonden. Owja en ze rammen je in elkaar. Ach ik vind het wel best.
    Plus dit topic hoort niet bij klachten want die klachten gaan over de site. Hij hoort gewoon bij overigen.
    (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    'k vind dit een beetje veralgemening eigenlijk.
    Precies of het oorspronkelijke volk is beter dan alle rest.

    'k geef je ongelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eigen volk eerst =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    > verplaatsing, dit hoort niet thuis bij klachten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Damn, wat moet ik van ze vinden ><
    Like; dit is een soort van vooroordeel-dinggeval.
    'k vind dit nergens op slaan, alsof buitenlanders minder zijn o.o


    ok

    Dezelfde mening als ik heb over nederlanders. Ze zijn gewoon mensen, en 'de mens' heeft de 'landen' zelf bedacht, en dan ook nog klagen over buitenlanders.. jaa, moesten ze maar geen landen bedenken toch?
    Is dit vaag of duidelijk? ><'


    Als je maar een ananas hebt..

    Ja ik snap niet zo goed wat je wilt horen. Dat ze stom zijn, en dan?
    En ik weet niet hoor, maar er zijn zat Hollanders die met kanker schelden. Het is sowieso stom. Het maakt niet uit wie het doen. Dat de buitenlanders daar meer aan gewend zijn, dat kan. Maar ik hoor ook zoo veeel hollanders hea, mmet tyfus of tering schelden. Hallo niet vergeten! Dat zijn ook ziektes...??

    Eigen volk eerst =)

    omg --'


    Als je maar een ananas hebt..

    Wat wil je van me horen?
    Ik ben zelf 100% marokkaans dus ik ben zelf ook een buitenlander dus ik heb niks over ze te zeggen

    Jammer dat ik geen mod ben, ik zou dit topic sluiten ><
    xxoo.


    ok

    Allochtoon he?

    Definitie van allochtoon: één of meerdere ouders niet in Nederland geboren

    In dat geval ben ik er ook eentje. Ik heb niets tegen buitenlanders, ik woon nogal in een achterwijk en daar 'zit het vol mee.' Net zoals Nederlanders heb je klotehommels die je het liefst de hersens wil inslaan en vrienden voor het leven.


    BAM!