• Waar zijn de buren nog zo irritant als hier?
    De buren aan de ene kant wilden eens dat wij onze garage en een stuk van ons huis gingen afbreken. Ze hadden rechtbank enal erbij gehaald (cat)
    En als je tegen de buren aan de andere kant wat zegt, krijg je een snauw, een hoop geblaf en een dichtgesmeten deur. Djeezus, echt, is dat nog ergens zo, of is mijn dorp gewoon raar? --'

    x3
    .


    Listen to what we're not saying..

    raar hoor:| onze buren zijn ook echt kei vervelend, en onaardig maarja...je moet er maar mee leven(huil)

    onze buren klaagden omdat mijn vader zijn neus te hard snootxD
    wtf8-o


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    mijn buren die hebben soms s'avonds laat keihard hun muziek op:S en doe karaoke soms;S

    En mijn schijn achter buren zijn net nieuw en hebben zo'n ongeloofelijke kut stofzuiger,,ze zuigen wel 10x per dag,,om 9 uur in de ochtent op zondag,,en hij maakt een ongeloofelijk klote herriee:S

    Ze hebben in 2 jaar maar 1 keer geklaagd dat de muziek zachter moet, dus ze zijn aardig. n_n


    blame the bully.

    Tfoe, gezellige buren heb jij. oO
    Hier zeggen ze allemaal vriendelijk "Halo" als je ze tegenkomt. x)


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Mijn ouders en buren hebben al heel lang slaande ruzie. Vooral mijn moeder met mijn buurvrouw, ze kunnen elkaar niet uitstaan, ze zeggen helemaal niks meer tegen elkaar. Mijn buurvrouw heeft m'n vader zelfs eens uitgescholden voor 'klootzak' omdat er iets mis was op het dak ofzo, en zij dacht dat dat aan ons lag, maar het lag aan hen. Echt niet uit te houden hier. Dus nee, je bent niet de enige.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    je buren zijn raar, want over je dorp weet ik niets:Y)

    onze overburen zijn pas zielig, elke keer als mn ouders wegrijden met hun auto dan gaan hun snel hun auto op die plek zetten ==* Like how sad is thát


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik had vroeger een grote hond .
    (die nu bij mn zus woont) en een heel oud vrouwtje die woonde op 9hoog en ik op 7hoog ging ze altijd zeuren dat mijn hond blaft enzo. ze groet ook nooit enzow.
    Maar op een dag.. zat ik dus vast ik in de lift x'D ik schreeuwuh:HELP x'D was mijn mobiel ook nog vergete.
    3maal raden wie mij gehoord en gered had ='P dat oude vrouwtje dus XD!! ze belde naar de hulpdienst voor die lift na een uur was ik er al uit.
    Sinds dien groetten we elkaar wel lol


    ohjah en in mijn moeders straat zitten roddel buren :P

    wij hebben buren met een hond en die hond zit altijd in onze tuin. En de eerste keer dat er iemand van de buren kwam gedag zeggen begon hij te zgen en half te smeken om een stuk van onze grond te verkopen (N)


    Real music is hidden behind the notes

    Mijn bovenburen wilden dat we ons huis lieten halveren omdat ze een nieuwe auto, HUGE DING, hadden gekocht en zo niet meer de oprit opgeraakten. ><

    Ik heb geen buren, maar we krijgen er want op dat stuk grond voor ons huis [lees: huis-straat-stuk grond] worden nu huizen gezet --' En daar kwamen ze mensen foto's nemen van 'de werf' zo zeg maar, de onafgewerkte huizen. Was door zo een vrouw bij die sùper hoog in dr bol had en zo. Kutmensen >< Ik wil geen buren --'

    Mijne zijn nice.
    Alleen de honden van de ene kant bijten mijn broer zijn voetballen stuk.
    n-n

    mijn buurman zingt en bid kei hard de helestraat kan mee genieten en hij doet dat vabaf 6:00 tot 24:00><' en hij slaat met deuren en so en dan word ie boos als onze hond blaft--'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn buurvrouw is psychisch gestoord. Geen geintje. Hebben we al een heeeeeleboel last mee gehad.


    No growth of the heart is ever a waste