• Jahoi.

    Ik had al van kleinsafaan een grúwelijke hekel aan verstoppertje. Één van die redenen was, dat als ik nét verstopt zat,[/In een gangetje of gebukt achter de bosjes.] moest ik plássen!>.<
    Nu speel ik geen verstoppertje meer heur!x'] Alleen met Lien en de webcam!=]

    Wie had/heeft dat nu ook, of iets wat er op lijkt dan?


    X


    everything, in time

    Nope, vond het altijd 1 van de mooiste buitenspeelspellen. Nu nog steeds :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het verstoppen vond ik wel leuk, maar als je moest gaan zoeken. ><
    En dan moet je die hele speelplaats afgaan, en dan zitten die allemaal bij elkaar. :'D

    ik vond het vroeger een geweldig spel, omdat ze me nooit konden vinden xD


    /

    Ik,wanneer dat ik me in mijn kelder vestopte(mijn huis zitten geesten,nja naar medium geweest) en sinds ik een raar geluid in die kelder heb ghoord en kressend naar boven ben gelopen,speel ik ook geen verstoppertje meer xD

    Mij vergaten ze gewoon.. =(
    Ik zat zo goed verstopt dat ze me niet vonden en niet meer wisten dat ik meedeed of dat ik nog op de aarde was. En toen speelden ze een ronde verder en ik wist dat dus niet en ik zat daar drie uur aan een stuk in de refter van de school die blijkbaar toen op slot was. --"
    Maar toen heeft er toch één van de leerkrachten opgemerkt dat ik vermist was en al die mensen allemaal zoeken naar mij. xD


    You'll never dream alone. <3

    Verstoppertje is het allercoolste buiten-speel-spelletje :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    ;'D ik heb ok weleens geahd dat ik moest plassen >,< zo irri


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vond en vind het geweldig :Y)