• ^^^='] zie hier mijn nieuwe idee

    (..) Is een heel normaal meisje,heeft een genoeg vrienden,haalt redelijke cijfers op school en blinkt niet echt ergens in uit. wanneer haar ouders sterven door een tragisch ongeluk moet ze gedwongen verhuizen naar haar gestoorde oma die aan de andere kant van het land woont. (..) haat het in haar nieuwe woonplaats ze heeft geen vrienden,iedereen negeerd haar. totdat ze bevriend raakt met (..),Een van de populairste jongens van school. ze weet niet waarom maar hij heeft iets bijzonders,iets waardoor je naar hem MOET blijven kijken. wanneer hij op een dag met de rest van zijn gezin verdwijnt gaat ze naar hem opzoek in het woud en daar doet ze een ontdekking die ze liever niet zou doen.. haar vriend is een monster



    SAY I'M GENIUS ='] of dat ik suck

    boeie

    Geef mening :

    Origineel/Onorigineel
    Doen/Niet doen
    watvoorn 'monster' is haar vriend?
    Namen voor hoofdpersonage?
    Naam voor de vriend?


    We can only learn to love by loving.

    Je bent Geniaal.
    Origineel.
    Doen.
    Een lekker monster.
    Julie.
    Julie.


    rules don't stop me

    @Julie
    Julie de jongen ;3


    We can only learn to love by loving.

    Oké, grapje, en nu normaal.
    Het is echt een leuk idee :'D. DOEN DUS! Iets van een zombie ofzo, dat is wel lekker origineel. Of een mens dat in elk dier kan veranderen dat hij maar wilt ofzo. Gewoon iets leuks verzinnen. Misschien Lov ofzo. En voor de vriend James:9~


    rules don't stop me

    @Julie
    Julie de jongen ;3

    Julien?


    rules don't stop me

    Oké, grapje, en nu normaal.
    Het is echt een leuk idee :'D. DOEN DUS! Iets van een zombie ofzo, dat is wel lekker origineel. Of een mens dat in elk dier kan veranderen dat hij maar wilt ofzo. Gewoon iets leuks verzinnen. Misschien Lov ofzo. En voor de vriend James:9~


    EEN UHH.. damn ik had daar een serie over maar ben de naam kwijt ='] die dingen zitten in Harry potter

    en Julien is een sexy naam


    We can only learn to love by loving.

    I'M GENIOUS!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    I'M GENIOUS!


    Je bent zo slim dat je het woord genius fout typt! xD

    (No offense, I just found it rather funny. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.