• Ik heb af en toe de slappe lach om dingen die helemaal nergens over gaan, nu bijvoorbeeld klik ik op een link staat er vet droog: Sorry, die kennen we niet. Nu heb ik buikpijn. Soms heb ik ook de slappe lach om een hoofd, dat is erg leuk als je de slappe lach heb om het hoofd van de leraar. Heeft iemand hetzelfde en/of weet iemand iets zodat ik niet steeds de slappe lach krijg om achterlijke dingen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja. (: heeft iedereen wel eens, denk ik.


    A. ikmisje.

    Wuhahaahh XD
    Ik kreeg een keer de slappe lach om niets, das pas dom >.<'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ik dat krijg,
    ben ik de eerste minuten helemaal gek en heb ik kaak- en buikpijn.:Y)

    Heb ik zoooo vaaakkk :'D

    Ik kreeg een keer de slappe lach toen ik een spreekbeurt aan het doen was. Mijn punten leden er onder x'O


    We'll never be as young as we are tonight

    Wuhahaahh XD
    Ik kreeg een keer de slappe lach om niets, das pas dom >.<'

    twee nachten geleden heb ik de hele nacht gejankt van het lachen door het woord 'scheet'.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En ohja, btw,
    je wilt m'n lach niet horen,
    of je bent dood x_x
    (krul)

    Ik kreeg eens de slappe lach tijdens een examen. Waarom weet ik al niet meer x] Soms heb ik daar echt buikpijn van x'D


    Listen to what we're not saying..

    Heb ik zoooo vaaakkk :'D

    Ik kreeg een keer de slappe lach toen ik een spreekbeurt aan het doen was. Mijn punten leden er onder x'O

    Ik dan op de basisschool. Die spreekbeurt duurde een uur omdat ik steeds in de lach schoot. Toch had ik een acht :'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    twee nachten geleden heb ik de hele nacht gejankt van het lachen door het woord 'scheet'.

    Wuhahahahah XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik kreeg afgelopen woensdag de slappe lach omdat een vriendin van me aan het hikken was. :Y)

    als ik de slappe lach heb gaat mijn vriendin altijd op zn marrokaans zeggen: 'Jij heb slap de lach?' en dan ga ik weer helemaal stuk xD


    BAM!

    Heb ik ook heel vaak.
    Ook een keer vonden ik en een vrienden 'Ah, nee' heeeeeeeeeel grappig.
    En het is ook heel lachwekkend als je in de les, als het stil is, fluisterd: 'pudding'.
    Daar heb ik ervaring mee.

    Heb ik ook heel vaak.
    Ook een keer vonden ik en een vrienden 'Ah, nee' heeeeeeeeeel grappig.
    En het is ook heel lachwekkend als je in de les, als het stil is, fluisterd: 'pudding'.
    Daar heb ik ervaring mee.

    Jha een keer zei me vriendin; Pudding. gingen we helemaal stuk xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    XD
    heb ik ook vaak maar dan meestal over doordenken XD


    Special Love <3

    Jep, dat ken ik...
    Heel goed zelfs :P
    Mijn leraar Engels weet al hoe laat het is als ik begin met lachen, om niks, en moet dan de les voor 10 minuten ofzo stil leggen xD
    Maarja, er zijn ergere dingen...
    Wij hebben ten minste lol in ons leven! :P


    Träume sind wirklich!!