• Hoi lieve mede-quizletters.
    Ik moet ff iets zeggen. Binnenkort krijg ik een kuiken [/als dat klein is is het lief, maar als dat groot is ben ik daar bang van Ö] en ik heb eigenlijk nog geen naam voor dat ding.
    Heeft iemand enige idee hoe ik mijn kuiken kan gaan noemen? Het gaat wel een vrouwtje worden, omdat er geen mannetjes bij mogen i.v.m de voortplanting :Y)

    (...)

    Wow, als hij daar dan ook nog naar zou luisteren... x]
    Jhaaman =O Als je omringt word door mensen met ego, krijg je ook een ego, en dat is supergoed voor je zelfvertrouwen =D


    Na, dat zal ik onthouden :'DD Ik ga vanaf nu mensen zoeken met wie ik bevriend ga worden die een ego hebben.
    Wie wikl :Y) Ja man, ik doe zo'n ding zoals Paris Hilton: Annelies new ego-friends of iets zoals dat.

    Chilp is inderdaad ook wel leuk :'DDDD

    (...)

    Na, dat zal ik onthouden :'DD Ik ga vanaf nu mensen zoeken met wie ik bevriend ga worden die een ego hebben.
    Wie wikl :Y) Ja man, ik doe zo'n ding zoals Paris Hilton: Annelies new ego-friends of iets zoals dat.


    Geniaal :Y) Dat ga ik dan kijken.


    Your make-up is terrible

    En wat is zijn uiteindelijke naam geworden nu?


    Tanya is de beste.

    @Nikki
    Zekur kijken, of doe gewoon mee _O_
    @Imperd
    Ben er nog niet uit :X

    @Nikki
    Zekur kijken, of doe gewoon mee _O_
    @Imperd
    Ben er nog niet uit :X


    Ik heb het grootste ego, dus dan win ik :Y)


    Your make-up is terrible

    Aboeeeeeeeeeee.
    Noem hem Frieda.
    Frieda de kip, geen gewone kip.
    Het is een kip die Oink zegt.
    Ze is anders als alle andere kippen.
    _O_


    Tanya is de beste.

    Dat kan je de anderen niet aandoen o.o Gedraag je eerst zo'n beetje en in de laatste rondes mag jou ego heulemaal naarboven komen _O_

    Dat kan je de anderen niet aandoen o.o Gedraag je eerst zo'n beetje en in de laatste rondes mag jou ego heulemaal naarboven komen _O_


    Okayokay... Maar dan moet je me wel laten doorgaan =O


    Your make-up is terrible

    (...)

    Okayokay... Maar dan moet je me wel laten doorgaan =O


    Dôho.o Ofc. laat ik je doorgaan :Y)

    (...)

    Dôho.o Ofc. laat ik je doorgaan :Y)


    Yeeh ^^
    Maar ik ga eerst doodneervallen, want ik heb nogmeer theorie les =D Net al 2 en een half uur achter elkaar gehad -.-


    Your make-up is terrible

    (...)

    Yeeh ^^
    Maar ik ga eerst doodneervallen, want ik heb nogmeer theorie les =D Net al 2 en een half uur achter elkaar gehad -.-


    Theorie les? o.o

    (...)

    Theorie les? o.o


    ja =O Over zetpillen >< Doodsaai, en we moesten rekenen, dat kan ik niet. Net ging het over... het zenuwstelsel, veel te ingewikkeld voor mijn kleine hersentjes.


    Your make-up is terrible

    (...)

    ja =O Over zetpillen >< Doodsaai, en we moesten rekenen, dat kan ik niet. Net ging het over... het zenuwstelsel, veel te ingewikkeld voor mijn kleine hersentjes.


    Oooh -! De grote Nikki is terug :Y) Neuh uhmm paha ik moet niet meer naar school :X

    (...)

    Oooh -! De grote Nikki is terug :Y) Neuh uhmm paha ik moet niet meer naar school :X


    Niet groot =O Ik ben super. Waarom moet je niet meer naar school? =O vet gemeen ><


    Your make-up is terrible