• Hoi lieve mede-quizletters.
    Ik moet ff iets zeggen. Binnenkort krijg ik een kuiken [/als dat klein is is het lief, maar als dat groot is ben ik daar bang van Ö] en ik heb eigenlijk nog geen naam voor dat ding.
    Heeft iemand enige idee hoe ik mijn kuiken kan gaan noemen? Het gaat wel een vrouwtje worden, omdat er geen mannetjes bij mogen i.v.m de voortplanting :Y)

SuperNikki =D

Jeeeee :Y) Dan noem ik mijn kip SuperNikki en mijn haan SebastianTheSecond :X

Noem hem Chilp.

Tanya is de beste.

yoda, fruitkoekje, koekie (mijn parkiet heet zo), vreet zakkie, kuikie, waffel, gele, arend, struisvogel, tijger, boef, rex, dodie, dodo, birdie, harry poeper, nerd, gertjaars, 523, gert, shonny, kuiken, persoon, splie, gedoe of naamloos?

(...)

Jeeeee :Y) Dan noem ik mijn kip SuperNikki en mijn haan SebastianTheSecond :X

Ja =O Geniaal kind ben jij :Y)

Your make-up is terrible

Noem hem Rex :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

(...)

Ja =O Geniaal kind ben jij :Y)

Ik ben inderdaad geniaal, dat wist ik al eerder. Heb het ook al aan hem voorgesteld en hij vond het cool, dacht ik :Y)

(...)

Ik ben inderdaad geniaal, dat wist ik al eerder. Heb het ook al aan hem voorgesteld en hij vond het cool, dacht ik :Y)

Ghaha ^^
    Duuh, hij is cool (cool)

Your make-up is terrible

Neuh, ik ga haar: dingwaariklaterbangvangahebbe- Alie Jodocus Piep
    Noemen _O_

(...)

Ghaha ^^
    Duuh, hij is cool (cool)

Is hij :Y) Maar je mag hem heulemaal hebben _O_

(...)

Is hij :Y) Maar je mag hem heulemaal hebben _O_

Ik deel ook niet (A)

Your make-up is terrible

(...)

Ik deel ook niet (A)

Paha x'D But we mogen toch gewoon vriendjes zijn, zo heul gewone vrienden _O_

(...)

Paha x'D But we mogen toch gewoon vriendjes zijn, zo heul gewone vrienden van jou _O_

Tuurlijk :Y) Ik ga niet bepalen wie zijn vrienden zijn =O En jij hebt ego, jij moet zelfs vriend zijn. is gezond

Your make-up is terrible

(...)

Tuurlijk :Y) Ik ga niet bepalen wie zijn vrienden zijn =O En jij hebt ego, jij moet zelfs vriend zijn. is gezond

Stel je voor: Met die mag je bevriend zijn maar met die niet! o.o Ik moet van jou bevriend met hem zijn omdat ik ego heb? :'DDDD

(...)

Stel je voor: Met die mag je bevriend zijn maar met die niet! o.o Ik moet van jou bevriend met hem zijn omdat ik ego heb? :'DDDD

Wow, als hij daar dan ook nog naar zou luisteren... x]
    Jhaaman =O Als je omringt word door mensen met ego, krijg je ook een ego, en dat is supergoed voor je zelfvertrouwen =D

Your make-up is terrible

Chilp blijft leuk (':

Tanya is de beste.