• Ik ben heel erg blij dat je nu ook een template bij je achtergrond kan doen. Maar het zou natuurlijk ook leuk zijn als je een foto van je idool ofzo als achtergrond kan gebruiken, net als bij Hyves bijvoorbeeld. Het hoeft natuurlijk niet per ce, maar het zal wel leuk zijn. (baby)

    x


    Scream for mercy!

    Tegen.
    Ik vind die templates al teveel, wat zou ik het dan leuker vinden met foto's?

    Het zou leuk kunnen zijn voor mensen die dat zou willen, maar door de kleurenpaletten kan het zo ook al erg druk worden.
    De foto's maken het dan alleen maar erger.
    En het is bijvoorbeeld niet omdat het op hyves zo is, dat het hier ook zo moet zijn.
    Ik vind het goed zoals het is, ik vond het zelfs al goed zonder kleurenpaletten.

    Dat vind ik een TOP idee..!!!

    Misshien de mogelijkheid om foto's op je profiel te zetten?
    Met achtergronden worden de pixels snel veel te groot en de letters onleesbaar :')
    Ik ben eerder voor foto's op profiel :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik haat die templates


    i hate everyone

    ik haat die templates


    I clicked my heels and wished for you.

    Tegen,
    Het is op zich een leuk idee, maar ik vind Q. met die templates al zo druk. Bovendien is Q. geen profielensite.


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind Templates soms al lastig om te lezen, dus met foto's als achtergrond zou een profiel helemaal onleesbaar worden, denk ik dan :)
    Enfin, ik gebruik het toch niet, dus, misschien valt het nog wel mee :9~


    007

    Het is leuk dat het gepimt kan worden maar het zal best druk worden.
    Buiten dat is het best leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tegen, je kan dan niets meer lezen en het is trouwens geen profielensite... (wat het al redelijk wordt, omdat Rutger zo lief voor ons is)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ik vind het een vet idee. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    No, thank u.

    Ik vind het best leuk als de profielen een beetje meer gepimpt worden.
    Dat maakt Quizlet groter, en als het haalbaar is, is een extra functie nooit weg toch?
    Zolang je het maar uit kunt zettten :)


    I live for the applause, you will die for it.

    ben voor ^^


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    sommige templates zijn al heel erg irritant, ik ben niet echt tegen maar sta ook niet te springen bij dit idee (A)