• Ik ben heel erg blij dat je nu ook een template bij je achtergrond kan doen. Maar het zou natuurlijk ook leuk zijn als je een foto van je idool ofzo als achtergrond kan gebruiken, net als bij Hyves bijvoorbeeld. Het hoeft natuurlijk niet per ce, maar het zal wel leuk zijn. (baby)

    x


    Scream for mercy!

    Mssn wel tof voor de mensen die de templates gebruiken. ^^
    Ik gebruik ze dus echt niet, irriteer me er mateloos aan, het kan dan ook zijn dat Q een nog grotere kleurboek wordt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tegen,
    Het is op zich een leuk idee, maar ik vind Q. met die templates al zo druk. Bovendien is Q. geen profielensite.


    I am an idiot, I move.

    Tegen,
    Het is op zich een leuk idee, maar ik vind Q. met die templates al zo druk. Bovendien is Q. geen profielensite.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind het best leuk als de profielen een beetje meer gepimpt worden.
    Dat maakt Quizlet groter, en als het haalbaar is, is een extra functie nooit weg toch?
    Zolang je het maar uit kunt zettten :)

    ja ik zou dat wel leuk vinden! Voor!

    Tegen,
    Het is op zich een leuk idee, maar ik vind Q. met die templates al zo druk. Bovendien is Q. geen profielensite.



    dat dus (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het best leuk als de profielen een beetje meer gepimpt worden.
    Dat maakt Quizlet groter, en als het haalbaar is, is een extra functie nooit weg toch?
    Zolang je het maar uit kunt zettten :)


    -

    Ik vind het best leuk als de profielen een beetje meer gepimpt worden.
    Dat maakt Quizlet groter, en als het haalbaar is, is een extra functie nooit weg toch?
    Zolang je het maar uit kunt zettten :)

    voor!
    Een foto vind ik persoonlijk leuker dan template's


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het best leuk als de profielen een beetje meer gepimpt worden.
    Dat maakt Quizlet groter, en als het haalbaar is, is een extra functie nooit weg toch?
    Zolang je het maar uit kunt zettten :)


    idd... ='] want anders word ik ooit nog helemaal gestoord.


    We can only learn to love by loving.

    Nou. over de hele achtergrond wordt denk ik wel heel druk, da vink met hyves ook al:O
    Maar wat je misschien wel kan doen is dat er bijv. 4 standaard dingen komen die iedereen kan doen, dus:
    bloemen, skully's, hartjes en strepen(ofzo)
    En dat je daar dan zelf kleuren op kan kiezen die je wilt.
    Dan heb je toch een soort achtergrond, maar het is nog wel redelijk rustig:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tegen,
    Het is op zich een leuk idee, maar ik vind Q. met die templates al zo druk. Bovendien is Q. geen profielensite.


    Innocence.

    Het lijkt me op zich wel leuk,
    maar dan krijg je allemaal van die achtergronden waarbij je de tekst niet kan lezen. Dat heb je nu al bij templates. Maar, zoals cherished al zei, als je het kan uitschakelen vind ik het een goed idee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zolang je het ook uit kan zetten, ben ik voor.


    Protège moi de mes désirs.

    gaat volgens mij niet gebeuren


    Bill Kaulitz is geil ^^.