• Ik ben echt te onhandig.
    Mijn klas is op het hoogste verdiep, dus moet ik altijd heel veel trappen doen.
    Ik ben redelijk onhandig, dus dat is niet altijd even veilig. :'D
    Vandaag dus, ik die trap oprennen na de middagpauze, natuurlijk heb ik mijn schuifschoenen weer aan en ja hoor, ik val van de trap. ><
    Recht met mijn knieën op de rand van een trede. Ontwrichte knieschijf, daardoor. Een blauwe schouder, gekneusde voet en nog wat blauwe plekken en schrammen.
    =='
    Wie even ondhandig is als ik, krijgt een ijsje.

    Ik heb vandaag de klink van mijn eigen deur perongeluk van de deur getrokken terwijl ik nog binnenzat. :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben even onhandig als jij --"

    Ik kneus gewoon mijn ligamenten [light in de voet :Y)] Door op de stoep te wandelen --"

    Nee wacht, ik ben erger x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb vandaag de klink van mijn eigen deur perongeluk van de deur getrokken terwijl ik nog binnenzat. :Y)


    Oeh, die heb ik ook al voorgehad :Y) En toen was er niemand thuis. Ik begon kei hard te schreeuwen en opeens kwam er iemand binnen.

    *Geeft ijsje aan Jolla*
    Ocharme.
    Ik donderde eens thuis van de trap recht op mijn kont.


    Innocence.

    Ik wil een ijsje! xD
    Ik heb dingen gesloopt met mijn hoofd. :Y)
    En bij sporten pleur ik altijd op de grond omdat mijn beentjes niet altijd even stevig willen staan met al dat rondspringen van mij. :P

    Oh en bij skieen vloog ik 10 meter door toen ik viel en stopte ik net voor een rand. (ik was in de bergen :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    *Geeft ijsje aan Jolla*
    Ocharme.
    Ik donderde eens thuis van de trap recht op mijn kont.


    Ik donderde thuis van de trap met mijn kop tegen de wc deur. :Y)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik sla toch alles hoor. :Y)
    Helemaal hyperactief de trap op rennen en ineens lig je een verdiep lager. =='

    (...)

    Oeh, die heb ik ook al voorgehad :Y) En toen was er niemand thuis. Ik begon kei hard te schreeuwen en opeens kwam er iemand binnen.


    Hah x'D Vandaag was wel iemand thuis. Ze hebben mij eerst staan uitlachen. En toen bleek dat er wat kapot was aan de buitkant van de deur, dus moest dat nog eerst gemaakt worden. En ik moest naar het toilet oO


    Listen to what we're not saying..

    Krijg ik een ijsje? ;o

    Jaaa. ben ook van de trap gevallen, maar dat was gewoon om dat ik diep in gesprek was met iemand. ^^


    It even took me by surprise

    wees blij dat je geen hersenschudding hebt, dat heeft mn zus gehad die is nu blijven zitten!

    Prodigy schreef:
    Wie even ondhandig is als ik, krijgt een ijsje.

    Kom maar met het ijsje. Ik ben ooit met mn hakken uitgegleden, 13 treden naar beneden. =='


    Elegance is refusal.