• De laatste tijd ben ik erg uitgeput. Geen zin in dingen te doen. Soms slaap ik zelfs de hele dag. Als ik dan op school ben voel ik mij erg agressief. Ik ben dan de hele tijd aan het hopen dat iemand mij gaat zitten uitdagen.

    Allemaal erg weird. :8
    Ik vraag me af wat er aan de hand is.


    Niet geschoten is altijd mis..

    hmm .. miss ben je erg gestresst?


    Hated by many, confronted by none!

    Geen idee. Ga googlen? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik de laatste tijd dus ook, op het agressieve gedeelte na.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat ook. x_o Ik ben nu al bijna een week thuis, goed uigeslapen, maar het helpt niet. x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    google

    @Sam
    PFEIFFEr?? of oververmoeid


    We can only learn to love by loving.

    F*ck, ik heb dat ook.
    En gisteren kwam die agressie er uit.
    Weetje, ik hoop gewoon dat het over gaat.


    We'll never be as young as we are tonight

    Heb ik ook, die agressieve buien heb ik dan meestal thuis. En dan begin ik voor het minste te roepen en tieren en slaan naar iedereen. En ik heb freakin' vreetbuien --'
    Maar bij mij komt dat uitgeput zijn door: Mijn examens, ik studeer vrij veel en lang en dat put mij uit. Het feit dat ik weinig tot niet slaap 's nachts omdat ik gewoon niet kán slapen. En dat is dus ook ineens waarom ik geen zin heb om dingen te doen, ik was gisteren echt emotieloos. Ik negeerde iedereen en noemde mijn moeder een 'wijf dat dacht dat alles om dr draaide' Wel achter dr rug natuurlijk (:
    Maargoed, ik weet eigenlijk niet bij mij hoe het komt dus ik den kniet dat ik het bij jou ga weten.

    weetniet? ga naar dokter ofzeu, dan weet je het zeker <:


    -

    Idee;;

    Puperteit x3


    We'll never be as young as we are tonight

    ONGESTELD :D



    sorry moest even


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ONGESTELD :D



    sorry moest even


    Omfg :'D

    ONGESTELD :D



    sorry moest even

    Dat zal het zijn denk ik =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    bloedarmoede?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Mss heb je last van stress ? Mss moet je is langs de dokter gaan of mediteren ? (:


    A. ikmisje.

    Idem.