• Het kan mss een belachelyk topic lijken, ma het viel me gwn ineens op. Niemand van TH heeft al een baard. Da's tog nie normaal, wel? Ik bedoel: ik ken niemand van 20 jaar die nog geen baard heeft. En lang kan het tog nimmer duren vooraleer ze een baard krijgen? Bij Tom, Gustav en Georg kan ik het me ng inbeelden, maar ik vraag my echt af hoe Bill er zou uitzien met een baard. Ach ja,dan ziet hij er teminste wa mannelijker uit...


    Got up on the wrong side of life today

    Er bestaat zoiets als scheren ><.


    -

    georg heeft wel een stoppeltjes als je goed kijkt naar zijn bakkebaard zie je dat die zich scheert volgens mij (cat)


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    scheren |:
    EN DIE FOTO IS FRIGGIN GENIAAL :'D

    er zijn gwn mense die dat niet zo gauw krijge, mijn vader is 50, heeft zich al 20 jaar niet geschoren en zijn baard is ongeveer 1 cm lang xD
    ik ken ook genoeg mensen van rond de twintig die geen enkel baardhaartje hebbe, sommige mense hebbe dat gwn niet :D

    *ik heb vorige week een vrouw gezien met een baard xD*

    georg had wel bakkenbaarden ofzo (tjek de foto's van schrei maar ;)) maar je hebt wel gelijk xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    maar je hebt tog ook van die plastiese sjirurgie dingetjes waardoor je haargroei niet meer terug komt :P en het enige haar wat hun hebben zit bij tom dan op zijn benen en verder op hun hoofd x] er stond ook ooit in een interview dat ze het niet zo hebben op haartjes?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    HAHAHA, nooooit zie ik hun met een baard.


    Protège moi de mes désirs.

    ja er bestaan inderdaad scheermesje
    zie je bill al met een baard of tom
    x


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    xD Bill met zwarte haartjes en een donkerblonde baard


    love you!

    Nou, er bestaan scheermesjes en apparaten enzo? XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    xD


    /

    ze scheren zich, lijkt me.


    SimplePlanLove<3

    ha, zou die alle 4 wel is me een baard zien ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xD dat zal Bill zijn baard ook zwart moeten verven zeker, als hij hem eens zou laten staan!xD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scheermes, scheerapparaat.
    Als je trouwens eens inzoomt op bepaalde foto's, kun je dat soms zien, hoor xd
    Zo stoppeltjes xp