• Ik vind van wel, want als ik in de bus zit staar ik altijd wat uit het raam. ( wat moet je anders doen ) En dan ga ik verhaaltjes verzinnen in mijn hoofd maar dan ben ik altijd bang dat mensen mijn gedachten kunnen lezen ;$ En dan word ik altijd gek in mn kop en dan zeg ik tegen mezelf dat ik niet na moet denken ofzeu. Is dit raar ? :x


    -

    pfoe, dat heb ik altijd als ik alleen fiets. :'D
    maareuh, waren wij niet partyplanners? n_n bedacht ik me zo ffkes tussendoor? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    pfoe, dat heb ik altijd als ik alleen fiets. :'D
    maareuh, waren wij niet partyplanners? n_n bedacht ik me zo ffkes tussendoor? :'D


    jaa dat waren wij! ;D


    -

    Jaa je bent gek,grapje
    Nee hoor is niet raar
    Iedereen heeft het zowat, ik heb het als ik in de bus zit, in de auto, als ik aan het fietsen ben, zelfs als ik ga slapen.

    (...)

    jaa dat waren wij! ;D

    oeh ja, zie je, dan had ik het toch goed. :'D was dat niet iets met een sweet sixteen enzeu? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    oeh ja, zie je, dan had ik het toch goed. :'D was dat niet iets met een sweet sixteen enzeu? :'D


    jaa, dat wij de leukste feesten organiseerden met allemaal bekende mensen die onze beste vrienden zijn 8D


    -

    (...)

    jaa, dat wij de leukste feesten organiseerden met allemaal bekende mensen die onze beste vrienden zijn 8D

    oeh ohja, dat was waar ooook. ohja, werden we dan niet zelf beroemd en hadden we een paris hilton lifestyle? :o of was dat niet zo? x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    oeh ohja, dat was waar ooook. ohja, werden we dan niet zelf beroemd en hadden we een paris hilton lifestyle? :o of was dat niet zo? x_o


    jaa dat was wel zo ;p


    -

    De gekkenclub gaat de wereld overheersen! 8)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dagdroompje. Kan toch leuk zijn? En je bent helemaal niet gek. (doeg)

    Dat doen heel veel mensen hoor =o ik ook btw ..


    Hated by many, confronted by none!

    Hahahah, heb ik ook. En ik ben ook niet gek. -ahum -

    Ik denk soms ook dat mensen mijn gedachten kunnen lezen (vooral mijn leraar godsdienst, want die heeft het vaak juist ^^)
    Maar, ik denk ook dat mijn posters mij kunnen zien en alles horen wat ik zeg en mij dan super hard zitten uitlachen. Ik durfde het niemand zeggen omdat het zo stom overkomt, maar blijkbaar denkt mijn zus er hetzelfde over ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.