• Ik vind van wel, want als ik in de bus zit staar ik altijd wat uit het raam. ( wat moet je anders doen ) En dan ga ik verhaaltjes verzinnen in mijn hoofd maar dan ben ik altijd bang dat mensen mijn gedachten kunnen lezen ;$ En dan word ik altijd gek in mn kop en dan zeg ik tegen mezelf dat ik niet na moet denken ofzeu. Is dit raar ? :x


    -

    als ik quizlets maak denk ik dat er een camera in me kamer hangt en dat me moeder ze kan zien. ><

    NOG EEN LID, NOG EEN LID!
    Same here :')
    En het is een mega-erelid want het heeft een lied van dé coolste band aller bands in haar naam staan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    NOG EEN LID, NOG EEN LID!
    Same here :')
    En het is een mega-erelid want het heeft een lied van dé coolste band aller bands in haar naam staan.


    ja oke but I'm still the Super mega ere lid (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Maar wij zijn opperleden 8D


    -

    Maar wij zijn opperleden 8D

    Juustem.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    NOG EEN LID, NOG EEN LID!
    Same here :')
    En het is een mega-erelid want het heeft een lied van dé coolste band aller bands in haar naam staan.


    WOEEEEEW
    NIGHTWISH - ROMANTICIDE <3


    -

    *belt 06-12345678*
    Hallow ik heb er ook last van :Y)
    Ben ik nu officieel lid :')??

    dan ben ik mega gek offzo ;)


    Your Butt is Mine!

    er komen steeds meer leden 8D yeahh, be our friends <:


    -

    *Belt 06-12345678* Mijn vrienden zeiden zojuist dat ik doordraai en dat ze niet meer met mij in het openbaar gezien willen worden! Ben ik gek genoeg? (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik vind van wel, want als ik in de bus zit staar ik altijd wat uit het raam. ( wat moet je anders doen ) En dan ga ik verhaaltjes verzinnen in mijn hoofd maar dan ben ik altijd bang dat mensen mijn gedachten kunnen lezen ;$ En dan word ik altijd gek in mn kop en dan zeg ik tegen mezelf dat ik niet na moet denken ofzeu. Is dit raar ? :x



    wath tha fuuuck, dat vind ik eng dat je dat nu zcht....want dat denk ik ook altijd zo van, omg starks dan weet mijn ma waar ik over denk o.o of dan ga ik mn quiz verder denken en dan zit ik in de auto maar dan ben ik bang dat iemand weet waarover ik fanatseer oO creepy


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Heeel veel mensen doen dat x] Including me =)


    Wie du mir, so ich dir.

    hahaah iddd, heb precies hetzelfde XD


    So Wrong, It's Right <3

    oooh, allemaal een stel gekken dus (A)


    -

    de gekkencluubb! <3
    Luf u all^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ben ik ook gek =']


    We can only learn to love by loving.