• Hoi.
    Jhaa, ik moet eerlijk toegeven: Soms heb ik ook een echte stronthekel aan mijn ouders. En dan nu vooral aan mijn moeder ><
    Like, ik ging normaal in de vakantie eens naar NL komen [jeuj!] en dan ging ik iemand van Quizlet daar ook ineens meeten. Weetje, ik vroeg dan aan mijn moeder: Gaan we 'n deal sluiten? Als ik op mijn rapport overal boven de 65% zit, dan gaan we naar NL. Ze zegt dat dat goed is. Komt ze vandaag ermee af dat ze het toch niet ziet zitten, met als gevolg dat ik helemaal niet naar Holland mag ><
    Kuttige mensen, goddamn.

    Zo is mijn moeder ook :')
    Ik zou naar een festival gaan, zegt ze de dag van tevoren dat ik niet meer mag.
    Echt naai man.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    stomme naai mensen zijn ouders soms ook


    We can only learn to love by loving.

    Weetje, toen ze zei dat ik mocht gaan als ik goede punten op mijn rapport had, was ik en diegene die ik ging meeten echt happy. [Ik toch, weet niet of die deed alsof (':] En nu, als een donderwolk bij klaarlichte hemel, slaat ze in en zegt ze: Nee, je gaat niet meer.
    Vind het echt niet eerlijk, ik was me al helemaal erop aan het voorbereiden (huil)

    Ik mag zaterdag niet naar mn vriendje, omdat ik me ''misdragen'' heb, maar hij heeft dr helemaal vrij voor gevraagt van zn werk en ik heb m al anderhalf maand niet gezien .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Bij mij ook.. Soms gaat ze zelfs dreigen


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    das ook niet eerlijk!
    gewoon vertellen dat je niet eerlijk vind en net zolang zeuren en boos blijven XD

    Das echt een kut streek van je ma..en ja ik had er ook zin in :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Das echt een kut streek van je ma..en ja ik had er ook zin in :P


    Ö Mijn ouders zijn takkemensen :Y) Zeg maar zelf; Jij vond het ook leuk dat ik ging komen naar NL, geef toe _O_

    Deed ik al zei tog al "en ja ik had er ook zin in" maar goed heeft ze nog echt een reden gegeven?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Vraag om een reden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toch vind ik niet dat je meteen je ouders kutmensen moet noemen.
    Ik krijg ook niet altijd me zin,en ik blijf gewoon slijmen en als ze nee zeggen vraag ik altijd waarom niet

    naaierig :x
    zo zijn mijn ouders ook, ik kan er echt niet tegen deal is toch deal?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je bent alleen even vergeten dat je van haar houdt x]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tja. Zo zijn moeders nou eenmaal. Blijven zagen ? Dat helpt meestal. Zeg dat ze het belooft had ? (:


    A. ikmisje.

    @Soulmate,
    Ben ik niet ><
    @Uncertainty
    Heb ik al gezegd, ze luisterd niet eens --'