• anders heb ik mijn ticket voor niets gekocht ö!
    En ik denk van wel eigenlijk omdat: het een van de belangrijkste awards in duitsland zijn,en ze er al elk jaar zijn geweest dus ik niet zouw weten waarom ze nu niet zouwden komen(:

Denk het niet aangezien ze niet echt wat hebben bereikt na de vorige awards?
    Zou 't behoorlijk onterecht vinden.

Maar het zou niets nieuws zijn want datsoort shit overkomt Tokio Hotel altijd :'D

Daarom zijn er nieuwe awards he ;)

(...)
    Daarom zijn er nieuwe awards he ;)

Nee ik bedoel.
    Een award is als je wat hebt gedaan, nieuw album, goeie liveacts.
    Maar ze hebben niets gedaan, dus zouden ze het eigenlijk ook niet verdienen.

Maargoed het is Tokio Hotel dus de kans is wel aanwezig dat ze winnen en/of er zijn.

Ik hoop het voor jou ^^
    En dan ging jij de groete doen he ;)
    lOveYou!

Your Butt is Mine!

(...)
    Nee ik bedoel.
    Een award is als je wat hebt gedaan, nieuw album, goeie liveacts.
    Maar ze hebben niets gedaan, dus zouden ze het eigenlijk ook niet verdienen.

Maargoed het is Tokio Hotel dus de kans is wel aanwezig dat ze winnen en/of er zijn.

k zouw geen rede kunne bedenke waarom dit het eerste jaar (denk ik) zouw zijn dat ze niet zulle kome

Ik hoop heel erg voor je van wel!
    maar zeker weten doe ik niet

(...)
    k zouw geen rede kunne bedenke waarom dit het eerste jaar (denk ik) zouw zijn dat ze niet zulle kome

Nou ze zijn teruggetrokken uit de media en shit. Maargoed zie je wel Billa's dreads als een van de eerste in real.

(...)
    Nou ze zijn teruggetrokken uit de media en shit. Maargoed zie je wel Billa's dreads als een van de eerste in real.

ik vind het juist goe da ze uit de media en diejje shit zijn terug getrokken

(...)
    ik vind het juist goe da ze uit de media en diejje shit zijn terug getrokken

Is het toch ook, ik zeg niet dat dat slecht is x'D

(...)
    Is het toch ook, ik zeg niet dat dat slecht is x'D

nee (:
    de eerste keer da we een "deftig" gesprek kunne houde zondr geroep en gescheld.

(...)
    nee (:
    de eerste keer da we een "deftig" gesprek kunne houde zondr geroep en gescheld.

Ja na meer dan 120 dagen zonder elkaar is het toch wel afgekoeld aan mijn kant.
    Maargoed ontopic.

ik vraag me of of TH nog wel gaat komen

syllie1992 schreef:
    ik vraag me of of TH nog wel gaat komen

Er staat nog niets officieel vast,dus ik vraag het me ook af.

Waar is da? Is da in Duitsland?

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

TommBomm schreef:
    Waar is da? Is da in Duitsland?

Jha.

Ze komen wel, mijn beste vriendin gaat ook ;]. Ik jammer genoeg niet want ik mag niet (:. Maar je kon ook ergens stemmen voor TH dus ze komen vast wel ;].

you're my favourite part of the day ~