• Ik was dus niet snipverkouden, maar heb waarschijnlijk hooikoorts. Ik heb het anders noooooit! en ik loop op school te janken, alles zit potdicht. Ik ga pilletjes halen, voor ertegen.
    Wie heeft nog meer hooikoorts? :Y)

    Ik :Y) En ik zit aan de witte poeder, super vet. Moet je zoon snuifgevalding draaien en dan kun je witte poeder opsnuiven x]


    Wie du mir, so ich dir.

    uhmm mn zus heeft het

    Ik niet en al had ik het dan deed ik er toch niks tegen.

    Ik heb dat ook en dat is echt vet irritant. >-<
    En normaal had ik altijd oogdruppeltjes maar die hielpen nooit. En nu heb ik sinds vorig jaar goede pillen speciaal voor hooikoorts en die helpen tenminste, ha. :d

    Ik :Y) En ik zit aan de witte poeder, super vet. Moet je zoon snuifgevalding draaien en dan kun je witte poeder opsnuiven x]

    join the club vandaag kreeg ik er ook zo eetnje ='D en ik moest ook nog bloedprikken dus ik zag er gewoon zwaar uit als een coke en heroïne junk xD


    BAM!

    Volgens mij heb ik het niet, maar ik heb deze dag wel enorm last van tranende ogen, mijn hele ogen inclusief gezicht is helemaal droog van het tranen -nee niet huilen-.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    join the club vandaag kreeg ik er ook zo eetnje ='D en ik moest ook nog bloedprikken dus ik zag er gewoon zwaar uit als een coke en heroïne junk xD
    Whaha super vet man x]. Nou ik had vroeger altijd neussprays waar ik iedere dag wel 2 bloedneuzen van kreeg, na das gezond wil je zeggen o,O. Maar waarom moest je bloedprikken dan? Voor verder hooikoorts of allergie onderzoek dan ofzo?


    Wie du mir, so ich dir.