• Mensen,

    in 9 van de 10 series hier, ben je depressief, snij je in jezelf of wt dan ook..
    En dan heb je ruzie, hup, je pakt het eerste de beste mes dat je ziet en kerft en B of een T of een G in je arm..
    Maar waarom? Is een quiz niet leuk als je gewoon vrolijk bent..
    Oke, iedereen voelt zich wel kut, maar om nou bij de 1e de beste ruzie meteen te gaan snijden is toch ook wel een beetje overdreven?
    En dan willen ze ook nog heel vaak zelfmoord plegen..
    Bij sommige verhalen past het wel hoor.. Maarja.

    Ik heb er verder geen problemen mee hoor.Maar het viel me gewoon op, dus ik wou even weten waarom. :P

    Tnx.

    <333.


    AAP

    Ghehe, ja is wel zo idd.xD Ik denk dat het is omdat die kleine kinderen het in het echt leuk zouden vinden als het slecht met ze ging omdat th ze dan 'aandacht zou gaan geven' ofzo. Ze realiseren zich half niet eens hoe erg het is als mensen echt depressief zijn, zichzelf snijden of zelfmoord willen plegen.
    Maar weet je, iedereen heeft wel eens zo een fase gehad (denk ik) toen die wat jonger was dat diegene wilde dat het slecht met zichzelf ging, zodat mensen ze meer aandacht zouden geven. En erg veel mensen zullen vast wel eens denken, wat nou als ik zelfmoord zou plegen? Dan zegt iedereen dat ik al die tijd gelijk had en gaan ze zich allemaal schuldig voelen:D. Uh ja, maar dan ben je dus wel dood dus veel heb je er niet aan-.-'. Bovendien gaan mensen zich dan echt niet schuldig voelen;).
    Woow weer heel verhaalXD.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: niet boeiend^^)

    DAT KOMT OMDAT HIER VEEL TE VEEL WEMO'S ZITTEN!
    Want... een emo/wemo tegen zijn pols: Ik maak je kapot!

    (aardig van mij he?)

    DAT KOMT OMDAT HIER VEEL TE VEEL WEMO'S ZITTEN!
    Want... een emo/wemo tegen zijn pols: Ik maak je kapot!

    (aardig van mij he?)


    Haha da is van die site hé X'D

    DAT KOMT OMDAT HIER VEEL TE VEEL WEMO'S ZITTEN!
    Want... een emo/wemo tegen zijn pols: Ik maak je kapot!

    (aardig van mij he?)


    Haha da is van die site hé X'D
    Ja, van wikipedia XD!
    Die kerol die dat bedacht heeft is gewoon vette sex <3

    Mensen,

    in 9 van de 10 series hier, ben je depressief, snij je in jezelf of wt dan ook..
    En dan heb je ruzie, hup, je pakt het eerste de beste mes dat je ziet en kerft en B of een T of een G in je arm..
    Maar waarom? Is een quiz niet leuk als je gewoon vrolijk bent..
    Oke, iedereen voelt zich wel kut, maar om nou bij de 1e de beste ruzie meteen te gaan snijden is toch ook wel een beetje overdreven?
    En dan willen ze ook nog heel vaak zelfmoord plegen..
    Bij sommige verhalen past het wel hoor.. Maarja.

    Ik heb er verder geen problemen mee hoor.Maar het viel me gewoon op, dus ik wou even weten waarom. :P

    Tnx.

    <333.


    Eindelijk iemand gevonden met zelfde mening,Ik haat dat gesnij en al dat gehuil en weeshuis gedoe en pleegzooi.

    Maar mensen.
    Dan ging het daarnet weer over "verdriet".
    Maar dat hoort gewoon bij een quiz, anders word het ook wel een beetje saai..
    Maar ik bedoelde SNIJDEN en ZELFMOORD WILLEN PLEGEN.


    AAP

    ik ben het helemaal met je eens! die quizjes zijn gewoon niet leuk meer om te lezen. je word er zelf gewoon depressief van..


    Je moet worden wie je bent.

    ik ben het helemaal met je eens! die quizjes zijn gewoon niet leuk meer om te lezen. je word er zelf gewoon depressief van..


    Ja. Dat bedoel ik..
    VRIJHEID BLIJHEID is veel beter. :D


    AAP

    Weetje

    Ik vind datje er niets van moet aantreken echt niet!

    Life is TOO short > maak er iets leuks van!!

    Niet is depri wat dan is het lven niet leuk meer!!

    Doe zoals ik
    Lig elke dag minstens 1 keer in een deuk van het lachen :D

    xxx

    Jee! Doe ik ook!. ^^
    Meestal wel veel vaker. XD
    Net nog. (nerd)
    Nerdssss. <33


    AAP

    ik heb 2 vrolijke series ho0wr XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Haha, dat is gewoon het kopie gedrag XD maar ik vind het dom .. dat snij gedoe. Ik ben ALTIJD vrolijk xD tenzij het echt kut is XD mja, mijn series zijn vrolijk

    Maine ook. (nerd)(nerd)


    AAP

    Als ik zo'n serie tegen kom klik ik het meestal weg.Je wordt er zelf ook niet vrolijker van.En vat dit niet persoonlijk op..Maar ik denk toch wel dat billtomgeorggustav in reallife een happy vriendin willen hebben.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja.
    Dat willen de meeste volgens mij. :D
    Don't worry, be happy!!
    (hoera)


    AAP