• Mensen,

    in 9 van de 10 series hier, ben je depressief, snij je in jezelf of wt dan ook..
    En dan heb je ruzie, hup, je pakt het eerste de beste mes dat je ziet en kerft en B of een T of een G in je arm..
    Maar waarom? Is een quiz niet leuk als je gewoon vrolijk bent..
    Oke, iedereen voelt zich wel kut, maar om nou bij de 1e de beste ruzie meteen te gaan snijden is toch ook wel een beetje overdreven?
    En dan willen ze ook nog heel vaak zelfmoord plegen..
    Bij sommige verhalen past het wel hoor.. Maarja.

    Ik heb er verder geen problemen mee hoor.Maar het viel me gewoon op, dus ik wou even weten waarom. :P

    Tnx.

    <333.


    AAP

    Ja,
    ik vind eigenlijk, dat als je zoiets schrijft,
    dan moet je er wel wat vanaf weten..
    En niet alleen iets gelezen ofzo..
    Want het is echt niet stoer om in je zelf te snijden enzo..
    :S


    AAP

    ma ik schrijf ook liever over zo'n dinge:S gwn omda je daar echt ja je ziel in legt bij blije dinge ook;) maar je vrgt je dan af heo het afloopt en dan ist zo spannend enzo ik denk da het drm is


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja,
    ik vind eigenlijk, dat als je zoiets schrijft,
    dan moet je er wel wat vanaf weten..
    En niet alleen iets gelezen ofzo..
    Want het is echt niet stoer om in je zelf te snijden enzo..
    :S


    IDD! Maar schijnbaar denkt niet iedereen daar zo over :S

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, bij mij is het om een verhaal mooi te maken.



    Maar ik vind PERSOONLIJK vrolijke verhalen mooier..
    Becuz.. Ik hou niet van verdriet.
    Het leven is veel te kort om verdrietig te zijn. :)



    Er is altijd verdriet éh :) En, ge moet bedenken, eens Je verdrietig bent, weetge da Je daarna altijd weer vrolijk wordt, zelfs als ge denkt/hoopt van ni ;)


    007

    ma ik schrijf ook liever over zo'n dinge:S gwn omda je daar echt ja je ziel in legt bij blije dinge ook;) maar je vrgt je dan af heo het afloopt en dan ist zo spannend enzo ik denk da het drm is


    Ja.. Oke.. Maar je kan het ook spannend maken, met dingen waar je wél iets vanaf weet..
    Juno..

    En trouwens, als het in elke quiz voorkomt.. Vind ik het ook niet spannend meer.
    <33


    AAP

    ma ik schrijf ook liever over zo'n dinge:S gwn omda je daar echt ja je ziel in legt bij blije dinge ook;) maar je vrgt je dan af heo het afloopt en dan ist zo spannend enzo ik denk da het drm is


    Ja.. Oke.. Maar je kan het ook spannend maken, met dingen waar je wél iets vanaf weet..
    Juno..

    En trouwens, als het in elke quiz voorkomt.. Vind ik het ook niet spannend meer.
    <33
    ja das wel enja als het lollig is maak ik het ook wel spanend en andre waar schijnlijk ook ma tschrijft gemakkelijk vin ik:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    O.. OKee.


    AAP

    Nou, bij mij is het om een verhaal mooi te maken.



    Maar ik vind PERSOONLIJK vrolijke verhalen mooier..
    Becuz.. Ik hou niet van verdriet.
    Het leven is veel te kort om verdrietig te zijn. :)



    Er is altijd verdriet éh :) En, ge moet bedenken, eens Je verdrietig bent, weetge da Je daarna altijd weer vrolijk wordt, zelfs als ge denkt/hoopt van ni ;)


    Ja. Na regen komt zonneschijn. (A)
    HieHie. (cool)
    En als ik verdrietig ben.. Ga ik erover praten met mensen die ik vertrouw.. (A)


    AAP

    Groot gelijk!!
    Ik maak al een tijdje geen series door die wanna b's hier...
    Die van Legend ofsow zijn gwn super goed.
    Die blijf ik maken^^.
    Als je niet kunt schrijven maak dan ook geen series door ze gwn te kopieren ofsow.
    Liever 1 origineel serie dan 10 dezelfde.
    Meestal is het zo:

    Je bent emo.
    beste vriendin ...(die later met 1 van de jongens samen is)
    Ellendig leven.Kortom je wilt dood.


    verhaal:

    Je gaat naar school wordt uit de klas getsuurd je komt thuis , vader; moeder dood of ziek of ze slaan je.
    In je kamer begin je je te snijden ,
    De volgende dag kom je tokio hotel tegen.Binnen drie dagen (hoogstens ) ben je samen met Bill of Tom.
    Na drie dagen lig je er al mee in bed.

    valla keb al ene serie ^^
    en dan maken ze nog kut reclame (puh)

    Verdriet en snijden is iets totaal anders. Als je jezelf snijdt, heb je last van een ziekte.
    Vind het dus ook best raar dat iedereen erover schrijft, want 'het schrijft makkelijk' geloof ik niet. Dan moet het wel een heel oppervlakkig verhaal zijn, want de gevoellens beschrijven en de redenen vinden waarom iemand zou snijden zijn best moeilijk. Het is niet allerdaags zou know.

    Klinkt nogal kuttig..
    Weetik. CLICHEE. --ik praat in alexandertaal vandaag--
    Hiehie. (A)


    AAP

    Verdriet en snijden is iets totaal anders. Als je jezelf snijdt, heb je last van een ziekte.
    Vind het dus ook best raar dat iedereen erover schrijft, want 'het schrijft makkelijk' geloof ik niet. Dan moet het wel een heel oppervlakkig verhaal zijn, want de gevoellens beschrijven en de redenen vinden waarom iemand zou snijden zijn best moeilijk. Het is niet allerdaags zou know.


    JAA! DAT BEDOEL IK!!
    Want in die quizzen is het altijd zo;
    Je hebt ruzie met BillofTomofGustavofGeorg [waarjedanmeehebt].
    En dan ben je verdrietig, en dan ga je jezelf snijden..
    Maar volgens mij zit er wel heel wat meer achter als jejezelf begint te snijden ofniet?


    AAP

    :S


    AAP

    Verdriet en snijden is iets totaal anders. Als je jezelf snijdt, heb je last van een ziekte.
    Vind het dus ook best raar dat iedereen erover schrijft, want 'het schrijft makkelijk' geloof ik niet. Dan moet het wel een heel oppervlakkig verhaal zijn, want de gevoellens beschrijven en de redenen vinden waarom iemand zou snijden zijn best moeilijk. Het is niet allerdaags zou know.


    ben het helemaal met je eens.


    Wie du mir, so ich dir.

    Verdriet en snijden is iets totaal anders. Als je jezelf snijdt, heb je last van een ziekte.
    Vind het dus ook best raar dat iedereen erover schrijft, want 'het schrijft makkelijk' geloof ik niet. Dan moet het wel een heel oppervlakkig verhaal zijn, want de gevoellens beschrijven en de redenen vinden waarom iemand zou snijden zijn best moeilijk. Het is niet allerdaags zou know.


    JAA! DAT BEDOEL IK!!
    Want in die quizzen is het altijd zo;
    Je hebt ruzie met BillofTomofGustavofGeorg [waarjedanmeehebt].
    En dan ben je verdrietig, en dan ga je jezelf snijden..
    Maar volgens mij zit er wel heel wat meer achter als jejezelf begint te snijden ofniet?


    Dat sowieso.. meestal gebeurt het gewoon omdat mensen onzeker over zichzelf zijn en van de ene in de andere depressie belanden en er met niemand over praten denk ik..


    Wie du mir, so ich dir.