• Mensen,

    in 9 van de 10 series hier, ben je depressief, snij je in jezelf of wt dan ook..
    En dan heb je ruzie, hup, je pakt het eerste de beste mes dat je ziet en kerft en B of een T of een G in je arm..
    Maar waarom? Is een quiz niet leuk als je gewoon vrolijk bent..
    Oke, iedereen voelt zich wel kut, maar om nou bij de 1e de beste ruzie meteen te gaan snijden is toch ook wel een beetje overdreven?
    En dan willen ze ook nog heel vaak zelfmoord plegen..
    Bij sommige verhalen past het wel hoor.. Maarja.

    Ik heb er verder geen problemen mee hoor.Maar het viel me gewoon op, dus ik wou even weten waarom. :P

    Tnx.

    <333.


    AAP

    Niemand?


    AAP

    Nou, bij mij is het om een verhaal mooi te maken.

    Maar ik ben nu bezig met een vrolijke serie, you know^^ (:

    x3

    Nou, bij mij is het om een verhaal mooi te maken.



    Maar ik vind PERSOONLIJK vrolijke verhalen mooier..
    Becuz.. Ik hou niet van verdriet.
    Het leven is veel te kort om verdrietig te zijn. :)


    AAP

    Ik vind dat dus echt iets wat me afstoot aan een verhaal, het is zulk ontzettend wananb gedrag. Alsof je depri móet zijn.
    Doen alsof is echt niet cool, en snijden is eerder very triest. In een verhaal vind ik het meestal ook niet goed uitkomen inderdaad. Het wordt te veel afgeschilderd als 'cool' vind ik.

    Ik vind dat dus echt iets wat me afstoot aan een verhaal, het is zulk ontzettend wananb gedrag. Alsof je depri móet zijn.
    Doen alsof is echt niet cool, en snijden is eerder very triest. In een verhaal vind ik het meestal ook niet goed uitkomen inderdaad. Het wordt te veel afgeschilderd als 'cool' vind ik.


    JAA! Dat vind ik ook! Ik vind, dat als je jezelf snijd.. Je hulp moet gaan zoeken.
    En ik vind het alles behalve koel.
    En ik vind de verhalen er juist alleen maar minder leuk door worden..


    AAP

    & in bijna alle prologen/uitleggen;;

    Je heet ...
    je bent ... jaar en je bent EMO.
    Alsof emo ook allemaal zo koel is.. Alsof iedereen hier maar emo is.. :S
    Er staat nooit;; en je bent een ballerina.

    Nouja, niet dat ik dat iets vind voor de mensen op deze site.. Maar het gaat om het idee --he anke--.


    AAP

    snijden is gewoon... een manier om van pijn af te geraken
    maar met de eerste de beste ruzie ga je je in het echt toch ook niet snijden??
    in mijn quizjes, is het vooral vrij vrolijk, en ja, er kan eens een dipje zijn
    maar dan ga ik ze ook niet laten snijden hoor


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    De mensen hier lijken obsessed te zijn door emo's. Best ziekelijk eigenlijk? Als je nagaat dat dat de meeste zielige personen uit de samenleving zijn. Ik haat ze niet hoor, maar ze zijn best sneu, als ze zichzelf lopen te snijden enzo. Offcourse niet alle doen het, maar wel verdacht veel.

    ik vind dat je gelijk hebt.. maar ik heb dat ook wel gehad in het begin van de serie.. maar de serie gaat over mij xD.. *ja idioot ik weet het* maar er komen ook hele leuke dingen in voor dus niet alleen ruzie hebben en snijdne en blabla.. want dat gebeurd niet meer xD..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    De mensen hier lijken obsessed te zijn door emo's. Best ziekelijk eigenlijk? Als je nagaat dat dat de meeste zielige personen uit de samenleving zijn. Ik haat ze niet hoor, maar ze zijn best sneu, als ze zichzelf lopen te snijden enzo. Offcourse niet alle doen het, maar wel verdacht veel.


    ja, en die wannaby denken dat ze door snijden emo zijn. Steeds meer snijden zich ineens ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind dat je gelijk hebt.. maar ik heb dat ook wel gehad in het begin van de serie.. maar de serie gaat over mij xD.. *ja idioot ik weet het* maar er komen ook hele leuke dingen in voor dus niet alleen ruzie hebben en snijdne en blabla.. want dat gebeurd niet meer xD..

    x.

    en nee.. ik ben geen EMO xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Waaha.
    Nou, ik heb er geen problemen mee als iemand emo is ofzo. En ook niet als je jezelf wilt snijden, want dat moet je maar lekker zelf weten..
    Maar ik vind het best stom..
    Maarja,
    Kirsten.. Ik doe jouw quizjes. ^^
    Hiehie, maar die vind ik wel heel goed!!
    (flower)


    AAP

    weet i veel ik denk de t van ...


    - -

    Waaha.
    Nou, ik heb er geen problemen mee als iemand emo is ofzo. En ook niet als je jezelf wilt snijden, want dat moet je maar lekker zelf weten..
    Maar ik vind het best stom..
    Maarja,
    Kirsten.. Ik doe jouw quizjes. ^^
    Hiehie, maar die vind ik wel heel goed!!
    (flower)


    wahhaha hip man.. Nee maar er zijn mensen die er echt problemen mee hebben en dat het zich echt tot een stoornis ontwikkeld.. zoals bij mij is gebeurd.. maar ik mag blij zijn dat ik er vanaf ben. Maar er zijn wel genoeg mensen die schrijven over dingen waar ze niet eens van weten waar ze het over hebben.. alleen omdat ze een keer een kaasschaaf of keukenmes op hun pols hebben gezet en een streep hebben getrokken..omdat het stoer is en omdat ze denken dat ze 'emo' zijn. Ik heb zoiets van.. kindje.. je weet niet waar je over schrijft, en je weet niet half hoeveel ellende erin de wereld is...

    maarja hiermee wil ik dus echt niet zeggen dat ik trots ben op wat ik gedaan heb! Echt niet dus xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Whah je hebt wel gelijk, dat eht in vel quizjes voorkomt, mr k trek em er niets vn aan xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay