• mijn vriendin heeft op haar profiel een persoonlijk tekstje geschreven voor iemand, en dan wordt het gewoon gekopieerd !!

    ik vind echt dat dit niet kan, komaan.. Inspiratieloos ofzo?? Het is gewoon een schande !!

    van mijn vriendin :
    http://www.quizlet.nl/users/XVonXDutChxX/
    van die ander:
    [url] http://www.quizlet.nl/users/Billneukerx3/?message=66[/url]

    Komaan, mijn vriendin heeft daar zo al veel werk aan gehad, dan wordt heel haar profiel gewist en zet ze er alles terug op
    en dan kopieert iemand dat (N)
    je kopieert toch ook geen verhaal??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb een pb gestuurd met het verzoek erin het weg te halen. Het ging om dit deel nietwaar?
    Dit plekje is voor een speciaal iemand ,een persoon die ik heb leren kennen op quizlet...Een persoon met een geweldige persoonlijkheid en en die me keer op keer blijft verassen met haar prachtige verhalen, Een persoon die een ereplaatsje verdient op mijn profiel, iemand die hard gewerkt heeft en nu de eer toekrijgt die ze dubbel en dik verdient!


    Daar gaat het om ja (:
    Het héle id heeft ze owk gwoon over genomen ook hoe ze de naam erin verwerkt heeft alles.. maar toch bedankt ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Dan kunnen jullie lang wachten op een reactie van haar want ze is 5 weken op vakantie xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb een pb gestuurd met het verzoek erin het weg te halen. Het ging om dit deel nietwaar?
    Dit plekje is voor een speciaal iemand ,een persoon die ik heb leren kennen op quizlet...Een persoon met een geweldige persoonlijkheid en en die me keer op keer blijft verassen met haar prachtige verhalen, Een persoon die een ereplaatsje verdient op mijn profiel, iemand die hard gewerkt heeft en nu de eer toekrijgt die ze dubbel en dik verdient!

    ja hoor


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Wel, het is mss wel waar dat op quizlet veel dingen gekopiërt worden , maar dit betekende echt veel voor me...Maar ik verneem net dat de moderators ermee bezig zijn (:
    aja en Emmy93 : Thx (:

    Xx*

    Ik vind het zo lullig om zo iets te knippen en te plakken.
    Egt dat kan ik gwn niet uit staan.

    Maar soms zijn idee niet heel orineel en worde ze door meerdere mensen bedacht.
    Dus,, miss moete we daar ook aan denken.

    Zo had ik eerst dat ik 2 bijna de zelfde verhalen las.
    En ik d8 hea dat is het zelfde.
    Waren het gwn 2 verhalen dat op elkaar leek ookal hadde die mense die het geschreve hadde nog nooit elkaars verhalen geleze.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ?


    - -

    Hee,

    Ik ben die vriendin van haar , én eerlijk gezegt wist ik niet dat ze het gekopieerd had.

    Maar jullie kunnen nu niks doen, ze is 5 WEKEN OP VAKANTIE IN TJECHIË. ZONDER LAPTOP OFZOIETS.

    x3

    Weetje

    Renee dat meisje dat volgens jullie gestolen heeft is een vriendin van mij.
    Maar misschien wist ze dat niet en kwam ze zelf op dat idee?

    Kan toch...

    Ik vind niet dat als je het niet zeker weet dat ze het gestolen heeft haar moet gaan beschuldigen van stelen!

    Wie weet is dat helemaal niet waar en heeft ze dat niet gestolen...

    xxx

    Ohmygawd. lekker levenloos..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    en respectloos tegenover je vriendin..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat wie wat waar?

    Levenloos enzoo?

    Ik zeg toch gewoon dat dat kan!!

    Dt is niet omdat dat een vriendin van me is dat ik ze ga verdedigen he!!

    Ik kon dat evengoed doen bij iemand die ik totaal niet ken...

    Wat wie wat waar?

    Levenloos enzoo?

    Ik zeg toch gewoon dat dat kan!!

    Dt is niet omdat dat een vriendin van me is dat ik ze ga verdedigen he!!

    Ik kon dat evengoed doen bij iemand die ik totaal niet ken...
    En ik wist niet dat ze dat had gedaan!

    Maar komop!
    Ze is voor 5 weken weg dus kan ze dat helemaal niet lezen dus doe ff geen moeite zou ik zegge
    En doe dat als ze terg is ;)

    Weetje

    Renee dat meisje dat volgens jullie gestolen heeft is een vriendin van mij.
    Maar misschien wist ze dat niet en kwam ze zelf op dat idee?

    Kan toch...

    Ik vind niet dat als je het niet zeker weet dat ze het gestolen heeft haar moet gaan beschuldigen van stelen!

    Wie weet is dat helemaal niet waar en heeft ze dat niet gestolen...

    xxx

    Oke misschien het kon best, maar wat ik heb gelezen was letterlijk hetzelfde als datgene dat op mijn profiel staat, ik zeg niet dat ze geen tekstje mag schrijven voor haar vriendin maar doe het dan teminste zelf!

    x.*/

    uuuh zo erg ik zou gewoon uibarsten je hebt daar zoveel werk aan gehad en dan gebeurt da o m g

    ik vind da zo erg e


    - -

    OMG WAT EEN BITCH IK HEB ZIN OM HAAT TE SLAAN X'] EN HARD OOK !


    don't Worry...Be gay.