• Wij waren -zoals gewoonlijk, weer eens in een leuke bui dus dachten we, laten we maar eens een flimpje gaan maken. Dat felicitatie ding waar ik, Renée mee rondloopt is voor Krull want die is morgen jarig. Hij is wel lang, maar zeker het kijken waard. Getiteld 'Wat moeten jullie nu wel niet van ons denken.' Gelieve in een reactie (maakt niet uit waar) te plaatsen :'D
    Kijken, als je durft.
    http://www.youtube.com/watch?v=N0LGdUyH5uY
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat vestje heb ik ook. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Ik vond het wel grappig.
    En nu weet ik ineens hoe jullie eruit zien. :Y)
    Jaa, soms zijn wij zo leuk xd'
    Jaa cool he?(cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat vestje heb ik ook. n_n
    Cool welke kleur?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Jaa, soms zijn wij zo leuk xd'
    Jaa cool he?(cat)

    Cool. En hoe jullie heten. Maar dat wist ik al. Want ik heb jullie al wel vaak op het forum gezien. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)Cool welke kleur?

    die rode met panterprint. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had hem al op je hyves gezien, jullie zijn echt gaar bezig, maar het is wel grappig :'D, en die broek die jij aan de waslijn hebt hangen, heb ik ook [/ hoezo spannend ._. ]


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    die rode met panterprint. :')
    Haha, cool!
    @Ellen.
    Geil echt iedereen heeft die broek 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Cool. En hoe jullie heten. Maar dat wist ik al. Want ik heb jullie al wel vaak op het forum gezien. x'D
    Zijn we toch niet zo saai als we dachten ik weet jouwn naam ook zonder te kijken hoe je heet (cat) Jij bent Camille en als ik het fout heb sla me o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Zijn we toch niet zo saai als we dachten ik weet jouwn naam ook zonder te kijken hoe je heet (cat) Jij bent Camille en als ik het fout heb sla me o_o

    Ghehe, dat klopt. Hoe weet je dat? Van op mijn pro?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Ghehe, dat klopt. Hoe weet je dat? Van op mijn pro?

    Nee heb vroeger wel eens met je gepraat dacht ik. Fack ik moet nog NL en wiskunde maken (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jullie zijn seksie.
    (cat)


    -

    Whaha,, grappig! xD
    X

    (...)
    Nee heb vroeger wel eens met je gepraat dacht ik. Fack ik moet nog NL en wiskunde maken (cat)

    Veel succes. En ja ik heb al een smet je gepraat.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jullie kunnen heel goed krijsen. En hard ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LOL XD