• Wij waren -zoals gewoonlijk, weer eens in een leuke bui dus dachten we, laten we maar eens een flimpje gaan maken. Dat felicitatie ding waar ik, Renée mee rondloopt is voor Krull want die is morgen jarig. Hij is wel lang, maar zeker het kijken waard. Getiteld 'Wat moeten jullie nu wel niet van ons denken.' Gelieve in een reactie (maakt niet uit waar) te plaatsen :'D
    Kijken, als je durft.
    http://www.youtube.com/watch?v=N0LGdUyH5uY
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga kijken :'D Ik durf :Y)

    Ja krijgt spijt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waha :]

    Das eh... heftig Oo'


    No growth of the heart is ever a waste

    Das eh... heftig Oo'
    Ja echt he xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dikke lol xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    -ligt plat-
    Nu weet gelijk heel Q het, xD

    Jij bent maf ;)

    Dat nederlands van jullie vind ik zo geweldig x'p


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het een beetje gemaakt lijken (cat) Wat ik van jullie denk? Hoi.


    -

    Ik vind het een beetje gemaakt lijken (cat) Wat ik van jullie denk? Hoi.
    Het is niet gemaakt i mean. Ik begon gewoon ergens met filmen en ben ergens gestopt xd'
    @Krullie
    Dat gefeliciteerd is btw voor jou :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renée geilt op de cameraaaaa :Y) En maatje is bang van de camera (': Omg ik ging zo'n beetje plat.
    Situatioooons n_n' Ik vind het vetlame (': Ofsoo --' Mrgoed, hij's cool: Mensen: Warning: Niet voor gevoelige kijkers _O_

    Wtf hebben jullie op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Renée geilt op de cameraaaaa :Y) En maatje is bang van de camera (': Omg ik ging zo'n beetje plat.
    Situatioooons n_n' Ik vind het vetlame (': Ofsoo --' Mrgoed, hij's cool: Mensen: Warning: Niet voor gevoelige kijkers _O_

    Hahahaha (:
    @Lucidity
    We all love wodka (:
    Nee we hebben niks op xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hahahaha (:
    @Lucidity
    We all love wodka (:
    Nee we hebben niks op xd'

    I don't.
    Oh. Jullie deden me namelijk behoorlijk denken aan mijn bf en ik als we, ehm.
    Dat wel hebben. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Onder invloed?? oO


    Niet geschoten is altijd mis..