• hoi,
    kijk, ik snap dat de moderators hun werk zo goed mogelijk proberen te doen en de fakers proberen op te sporen en dat vind ik ook heel goed.
    Maar stuur dan niet mensen weg die wel real zijn !
    bv. LETxGO
    hij is hier gwn op q gekomen en wordt nu door de mods weggejaagt
    ik vind dit niet kunnen o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wat is "fake" zijn? o_O


    Dat is dat ik bijvoorbeeld een plaatje heb van, pakweg uhmm -denkt- Audrey Kitching [Zoek maar op het internet op als je niet kent] en ik zeg dat ik dat ben. Snapje?

    wat is "fake" zijn? o_O
    Doen alsof je een meisje bent terwijl je een jongen bent ....

    *kijkt verdacht veel naar de 'meisjes' op quizlet*


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Doen alsof je een meisje bent terwijl je een jongen bent ....

    *kijkt verdacht veel naar de 'meisjes' op quizlet*

    Hmpf, en volgens my is het juist dat de helft van de 'jongens' hier op Q. eigenlyk meiden zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben nooit op zijn profiel gegaan. dus kweetnie wie die persoon ofzo is.


    It even took me by surprise

    Mensen luister iedereen kan fotos erop zetten ookal lyken ze zo Real!
    Maar er zou vast wel een goede rede zijn dat ze hem eraf hebben gegooit.
    Als je hem toevallig reallife kent dan zou ik zeggen dat het oneerlijk is.
    Maar in dit geval moet je het maar accepteren en het is ook beter voor je veiligheid want de meeste kinderen/mensen zijn zo naief als ik weet niet wat!

    Wij hebben hem niet geband, want hij staat niet in het banmeldtopic..

    Nouu misschien was ie wel "fake".


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ten eerste, je scheert wel iedereen over een kam. Want ik jaag niemand weg, zo ben ik niet.
    En ten tweede. Wanneer mensen niet meewerken en liegen ga je toch bijna denken dat ze iets proberen te verbergen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe weet je eigenlijk dat hij niet fake is? Ken je hem in reallife of zo?


    -

    Ze kunnen aan IP adres zien wie het is, als diegene al een acount op Quizlet had.

    Het moment dat hij/zij kan bewijzen dat hij/zij echt is wordt de ban opgeheven. Wij geven ieder 24 uur het te bewijzen, en anders is het bye bye en schuldig tot het tegendeel bewezen is. Wat versta je onder wegjagen? Wij hoeven helemaal niemand weg te jagen want als ze na een dag nog steeds fake zijn hálen we ze gewoon weg.
    myth: busted.


    BAM!

    Het moment dat hij/zij kan bewijzen dat hij/zij echt is wordt de ban opgeheven. Wij geven ieder 24 uur het te bewijzen, en anders is het bye bye en schuldig tot het tegendeel bewezen is. Wat versta je onder wegjagen? Wij hoeven helemaal niemand weg te jagen want als ze na een dag nog steeds fake zijn hálen we ze gewoon weg.
    myth: busted.


    Maar als je op zijn profiel klikt staat er dat hij niet actief is, dus dan is hij toch niet geband?


    -

    En hoe kan je bewijzen dat je niet fake bent? xD
    Straks gaan mensen zeggen dat ik een vrouw van 60 ben en dat ik dus fake. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Het moment dat hij/zij kan bewijzen dat hij/zij echt is wordt de ban opgeheven. Wij geven ieder 24 uur het te bewijzen, en anders is het bye bye en schuldig tot het tegendeel bewezen is. Wat versta je onder wegjagen? Wij hoeven helemaal niemand weg te jagen want als ze na een dag nog steeds fake zijn hálen we ze gewoon weg.
    myth: busted.

    meschien een domme vraag maar hoe kan je bewijzen dat je niet fake bent
    en nu moeten we niet allee maal haar aanvallen ze zeg gewoon hoe zij het ziet en er over denkt dat kan tog gewoon hier of niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    meschien een domme vraag maar hoe kan je bewijzen dat je niet fake bent
    en nu moeten we niet allee maal haar aanvallen ze zeg gewoon hoe zij het ziet en er over denkt dat kan tog gewoon hier of niet


    Door een sign te maken met bijvoorbeeld: Axel @Quizlet op, ofso :'D