• Ja ik hoorde dat Joyce en Noël gisteren al terug mochten! Hallo wat zijn dit voor mods? Kennen ze de dagen neit ofzo? of kunnen ze niet tedllen. 60 dagen moet je je toch ook aan houden? Ja sorry hoor, maar dit vind ik nergens opslaan. 60 dagen is 60 dagen. En niet langer.!!

    De mods doen dat dacht ik niet, dat gaat vanzelf.
    Dus je kunt de mods er de schuld niet van geven.
    Misschien zit je ernaast?
    En anders komen ze een dezer dagen terug. (:


    You move me ......... Kurt

    Reken het nog eens na. En schuif niet alles op de mods af. ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    boeiend een dag meer of minder


    This is Suicide Silence

    ehmm,
    De mods ontbannen ook hoor:S
    Dus, en dat gaat neit vanzelf.

    ehmm,
    De mods ontbannen ook hoor:S
    Dus, en dat gaat neit vanzelf.

    Nou, de vorige keer met de staking kwam ook iedereen terug. En toen zeiden de mods ook steeds dat dat vanzelf ging enzo.


    You move me ......... Kurt

    Heb je zelf wel goed geteld fzo? --' Moet je niet meteen de mods er de schuld van geven.


    Listen to what we're not saying..

    JA ik heb geteld!

    UWUAUHAUHAUHAHUUHAHAUHAUAHAUHAUHAUH.
    surry
    het is gwn
    dom
    I mean
    hun zegge 60 dage
    en niet 61 (A)
    En JAA ze heeft goed getelt =P.


    don't Worry...Be gay.

    Ze mogen 20 maart terug komen vandaag dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    boeiend een dag meer of minder

    nou dat boeit voor sommige mensen toevallig heel veel he xd


    don't Worry...Be gay.

    Ze mogen vandaag om: 16:51 terug komen precies 60 dagen terug dat de ban is uitgedeeld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze mogen vandaag om: 16:51 terug komen precies 60 dagen terug dat de ban is uitgedeeld.

    Tja sommige mensen hebben de basisschool niet goed gedaan.

    1+1=4
    tellen kan zo moeilijk zijn


    This is Suicide Silence

    en zo te horen haat jij die 2? :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ehmm,
    De mods ontbannen ook hoor:S
    Dus, en dat gaat neit vanzelf.

    Wij ontbannen niet.
    Dat kunnen we simpelweg niet. Een ban duurt altijd zolang als hij gegeven is. Mocht hij door omstandigheden eerder dan gepland aflopen, dan kan alleen Rutger de ban opheffen. Daarbij tellen users vaak niet goed. De ban geld vanaf de minuut dat hij is ingegaan, tot precies hetzelfde tijdstip 60 dagen later.
    Dank u.


    Bored.

    is het niet een beetje lullig om de mods de schuld te geven? Ik bedoel, ze kunnen er vast niet allemaal of allemaal niets aan doen dat het zo is gegaan.
    Het zijn ook maar mensen(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?