• Beste mede-quizlettertjes.
    Ik kom weer even zeiken, maar nu moet ik gewoon even iets kwijt.
    Hier zullen we dan gaan ofsoo?
    Nou, eigenlijk heb ik in RL praktisch geen vrienden. Ik heb nu wel twee of drie maar ik ben er niet echt superclose mee. En als ik dan foto's van mensen op Netlog etc zie van 2 of meerdere vrienden dan zijn hun echt close en dat mis ik een beetje. Ik heb ook geen beste vriendin, alleen hier op Quizlet maar ik bedoel; Ik vind mezelf zielig omdat ik hier meer vrienden heb dan in RL >,< Weetje dat dat erg is. Ik vind het gewoon niet eerlijk dat iedereen die ikken zo'n supervrienden heeft waar ie close mee is en daar zo 'liefjeee' ofsoo tegen zegt, bij mij gebeurt dat alleen hier op Quizlet. En ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Ik word daar pokke jaloers van alsik mensen zie die zo close zijn, echt.
    Solly, moest ff kwijt.
    X

    dan ben je jaloers op mij en jaimee :x
    maar wordt je dan gepest?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    En daar zit het probleem. Ik heb het moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten wegens iets van vroeger. Ik ben nogal associaal door dat van vroeger geworden en kan héél erg moeilijk nieuwe vrienden maken. En closer worden is ook al zo'n probleem. EN ik weet echt niet wat er tegen te doen, tegen mijn bangheid om nieuwe mensen te ontmoeten.


    Ik heb net hetzelfde. Ik durf niet zomaar op andere mensen af te stappen enz. Mss een assertiviteitscursus ? Dat doe ik ook. En ik moet zeggen dat het wel helpt.


    A. ikmisje.

    Ik kan hier verder niets op zeggen :X

    Sterkte .

    (...)

    En daar zit het probleem. Ik heb het moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten wegens iets van vroeger. Ik ben nogal associaal door dat van vroeger geworden en kan héél erg moeilijk nieuwe vrienden maken. En closer worden is ook al zo'n probleem. EN ik weet echt niet wat er tegen te doen, tegen mijn bangheid om nieuwe mensen te ontmoeten.


    Nou ik ken je nu (sinds een tijdje) en je mag bij mij hardstikke close doen hoor :D:D

    dan ben je jaloers op mij en jaimee :x
    maar wordt je dan gepest?


    Ja ik ben jaloers en ja dat laatste klopt. Ik word al van in oktober gepest en geen mens die er iets aan doet. De leerkrachten doen alleen iets als ik iets verkeerd doe en verder als ik ga klachten indienen dat die meisjes mij nog steeds pesten stellen ze het uit enzoo --'

    (...)

    En daar zit het probleem. Ik heb het moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten wegens iets van vroeger. Ik ben nogal associaal door dat van vroeger geworden en kan héél erg moeilijk nieuwe vrienden maken. En closer worden is ook al zo'n probleem. EN ik weet echt niet wat er tegen te doen, tegen mijn bangheid om nieuwe mensen te ontmoeten.


    dat heb ik dus ook.. vroeger maakte ik vet makkelijk vrienden.. maar doordat ik 8 jaar gepest ben, kan ik dat echt niet meer. Ik zit altijd alleen bij de camping ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    Ja ik ben jaloers en ja dat laatste klopt. Ik word al van in oktober gepest en geen mens die er iets aan doet. De leerkrachten doen alleen iets als ik iets verkeerd doe en verder als ik ga klachten indienen dat die meisjes mij nog steeds pesten stellen ze het uit enzoo --'


    ik ken dat :[
    en leraren doen altijd alsog hun neus bloed. >:[
    associaal volk eigenlijk, leraren.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    dat heb ik dus ook.. vroeger maakte ik vet makkelijk vrienden.. maar doordat ik 8 jaar gepest ben, kan ik dat echt niet meer. Ik zit altijd alleen bij de camping ==*


    Zomg heb ik ook. Op vakantie zit ik altijd alleen. Er is dan zo'n groepje en die zijn een pak ouder dan mij, hun ouders schieten op met mijn ouders en mijn zus gaat dan om met dat groepje, mijn oudere. En dan is er een kleiner groepje met kinderen onder mijn leeftijd en mijn kleine zus gaat daar mee om. Met als gevolg datik alleen zit want geen van de groepjes wil mij erbij.

    (...)

    dat heb ik dus ook.. vroeger maakte ik vet makkelijk vrienden.. maar doordat ik 8 jaar gepest ben, kan ik dat echt niet meer. Ik zit altijd alleen bij de camping ==*


    En m2. Alleen ben ik niet gepest, maar iets anders. But, dat andere heeft mijn zelfvertrouwen erg aangetast en nu durf ik niks te zeggen tegen mensen die ik niet ken omdat ik bang ben dat ik iets stoms zeg en ze afschrik.


    -

    Ik ken da probleem ik ook wel..ben van mezelf uit erg stil en maak moeilijk zelf vrienden..al begint da steeds minder te worden :D..maar goed tis jmmr da je zover van de grens af woont anders had ik gezegd van komt gezellig naar mij toe..bedoel ken je nu al een tijdje op Q en vindt je best aardig..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb meer vrienden in RL dan op Quizlet ...
    Maar dat is ook omdat ik enkel op quizlet kom voor de series en soms het forum, het is niet echt men doel hier vrienden te maken --"

    Ik heb 2 beste vriendinnen, maar die kiezen meer voor elkaar. Dus ben ik ook alleen :] Ik heb nog veel andere mattiee's. Maar ik voel me soms ook wel beetje vriendloos, terwijl ik eigenlijk altijd wel iemand om me heen heb.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')