• Hoi.
    Uch, Annelies is vandaag nogal pissed en niets kan mij vandaag schelen dus ga ik ff mijn mening hier vekondigen. Met andere woorden: Ik ga zeiken, zoals het in jullie hoofdje klinkt (':. Hier gaan we dan (:
    Kijk mensen. Waarom zijn jullie allemaal zo tegenwoordig? Like, nu er mensen hier zijn die zeggen: 'hokjes stoppen is verkeerd, doe dat niet!' Gaan ze zelf nog wel zitten zeiken over dei 'fucking jumpers' of 'freaking tecktonickers' Like hallo? Get a life ofso. Ik snap heel die heibel niet rond die zogezegde oorlog tussen de jumpers en de, door ons genoemde wemo's. Uchz, er is helemaal geen oorlog tussen die twee. Dat zijn trouwens muziekstijlen en géén dingen wat die mensen echt zijn. Ghehe serieus. Ik las net nog een topic waarin stond dat álle jumpers zo'n kutmensen zijn want dat hun zomaar de wemo's gaan in elkaar slaan. Ik ging plat. Komop, het is like niet normaal dat je zo gaat beginnen oordelen --' Like ik ken echt zoveel 'jumpers', die dus naar jump luisteren en ze respecteren ieder mens.
    Wat ik hiermee wil duidelijkmaken: Lieve mensen die zo denken van: De oorlog tussen jumpers en wemo's of die gaan zeggen: Jumpers zijn slechte mensen, ze slaan zomaar wemo's in elkaar: Get a life en kijk verder dan je neus lang is (':
    Edit-
    Ik zeg niet dat sommige mensen geen andere in elkaar slaan hé. Sommige jumpers liggen inderdaad in de 'clinche' met wemo's maar dat is vaak die laatste hun eigen domme fout. Be yourself, don't be a wemo.
    Xxx'

    Goed gesproken ^^

    -X-


    -+- Oridago Noriji Marayo -+-

    Nice wemo thing. ^.^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Blablablabla? :'D
    Hoeveel van deze irritante topics komen er nog? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hoi. ik heb helemaal niks meegekregen van een zogenaamde oorlog tussen die dingen. trouwens: emo bestaat niet, dus die mensen die zichzelf jumpers noemen hebben dan oorlog met niks (: leuk ja.


    -

    Blablablabla? :'D
    Hoeveel van deze irritante topics komen er nog? :'D


    Ik heb er nog geen één hiervan gezien :X

    Emo zijn pas kut (: [/sarcasm]
    Nee, je hebt wel gelijk. Maar ik vind het dom dat iedereen elkaar tegenwoordig wannabe vind. Als je jezelf bent kan je geen wannabe wezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hoi. ik heb helemaal niks meegekregen van een zogenaamde oorlog tussen die dingen. trouwens: emo bestaat niet, dus die mensen die zichzelf jumpers noemen hebben dan oorlog met niks (: leuk ja.


    Paha, gelukzak. Ik kreeg laatst nog een mail waarin stond: Emo's verklaren de oorlog aan de jumpers!
    Like hoe laag kan je gaan. (':

    (...)

    Ik heb er nog geen één hiervan gezien :X

    You should look better! :'D
    Zoveel mensen hebben onderhand hun mening al geuit en steeds zeggen er weer mensen 'agree' of iets in die richting.
    Kind of anoying by now. :')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wemo's zijn dom,
    en jumpers niet.
    Ik jump ook, man.
    Vet nice. ;3
    En fuck al degene die dat dom vinden.

    Blablablabla? :'D
    Hoeveel van deze irritante topics komen er nog? :'D


    @ conspiraty
    Been there done that.
    Vraag naar mijn style ik antwoord : myda style ik val niet in een hokje te plaatsen,wat andere mensen doen is hun probleem
    @liess
    Damn your so fucking right!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    You should look better! :'D
    Zoveel mensen hebben onderhand hun mening al geuit en steeds zeggen er weer mensen 'agree' of iets in die richting.
    Kind of anoying by now. :')


    Paha, ik weet wel dat er veel van die mensen zijn die hier agree gaan zeggen en in een topic dat het tegenovergestelde is ook agree gaan zeggen. Levenloos.
    Maar ik heb echt nog geen van deze gezien (':

    Me not likes jumpmuziek, me likes tecktonikmuziek. :Y)
    Anyway, ieder is een invidueel, dat in vakjes stoppen is hatelijk. ><

    Dat meisje dat "fucking jumpers" in haar titel had staan, bedoelde dat op de jongens die haar vriend in elkaar hadden geslagen, en niet op de jumpers in het algemeen.
    Ik ben het er voor het grootste gedeelte wel mee eens, maar soms moet je wel even beter lezen voordat je iemand gaat aanvallen op het uitschelden van mensen. Zelf dus ook een beetje verder kijken dan je neus lang is.


    rules don't stop me

    @SoundSoldier
    Het is Conspiracy (puh)

    Dat meisje dat "fucking jumpers" in haar titel had staan, bedoelde dat op de jongens die haar vriend in elkaar hadden geslagen, en niet op de jumpers in het algemeen.
    Ik ben het er voor het grootste gedeelte wel mee eens, maar soms moet je wel even beter lezen voordat je iemand gaat aanvallen op het uitschelden van mensen. Zelf dus ook een beetje verder kijken dan je neus lang is.


    Ik heb d'r topic gelezen. Goed zelfs [Lees: Drie keer na elkaar] Maar soit, jou mening, ik heb de mijne jij de jouwe (: